*Perspectiva Savaș *
Am ajuns acasă de o oră și eu nu pot dormi, pur și simplu ma gândesc la ea ma gândesc sa ii scriu dar știu ca doarme, are deja numarul meu și nu vreau sa știe ca sunt eu.
Merg în bucătărie sa mănânc ceva dar vad ca nu sunt singurul care nu poate dormi.
Savaș: Heloo
Da, nu am cu cine vorbi
Savaș: Ali, Selin a făcut accident
Ali: Ceee, este bine? Cum s a întâmplat? Unde este?
Savaș: Ușor frate, glumeam
Ali: Nu mai face din astea, ști bine cât de mult înseamnă pentru mine.
Mai stam puțin și vorbim ca între frați când verișoara noastră preferata întra pe ușa
Emma: Ce fac idioți mei preferați?
Feride: Cum îți permiți sa îmi faci băieți așa?
Nici nu i-am observat prezența mamei până când începe sa o "certe" pe Emma
Emma: Ăștia doi nu sunt băieți tăi, nu îți seamăna deloc la comportament
Feride: Auzi la ea nu îmi seamăna
Emma: Idioți ăștia nu îți pot semăna ție, iubita mea
Feride: Vin-o aici bagaboanta mică ce ești
Emma:Cum poruncești diva mea
Eu și Ali ne uitam la ele și mica " cearta" care se sfârșește mereu cu o îmbrățișare.
Ele doua au avut mereu o relație mai speciala mama mereu a considerat-o pe Emma fata ei, și-a dorit foarte mult sa aibă o fată dar din păcate are doi băieți minunațiFeride: Doamne ce dor mi-a fost de tine, pe unde umbli scumpa mea?
Emma: Pai doar prin apropiere, și m-am gândit sa vin pe la voi, îmi era dor de tine
Feride: Și mie de tine, dar vad ca dai cam rar pe la mine de când ai iubit. M-ai cam uitat!
*Perspectiva Emma*
Mereu mă lasă fără cuvinte, mai ales când este vorba de băieți.
Emma: Nu o sa te uit niciodată, doar ca timpul nu mi-a prea permis
Am mai stat puțin cu mătușa la "bârfe" și observ ca băieți sunt tot pe telefoane oare cu cine vorbesc?
Am observat ca nu îmi prea lasă fetele în paceEmma: Voi cu cine tot vorbiți?
Se uita unul la altul neștiind ce sa îmi spună, dar eu știu ca amândoi au pus ochii pe fetele mele și le trimit mesaje, dar ele nu știu cine sunt acești "anonimi"
Savaș: Ăămmm.... Cu ni..nimeni
Îl văd cum se bâlbâie, asa ca nu vreau sa ii chinui mai tare și le spun ca știu tot
Emma:Voi pe mine ma păcăliți? Credeți ca nu știu de mesajele anonime?
Se uita mirați la mine și se gândesc ce răspuns sa îmi dea..." Haaa, v-am prins fraierilor "
Savaș: Cu ce să te prinzi?Ali: Nu știm despre ce vorbești.
Emma: Hai nu mai mințiți atât.. Știu că voi doi sunteți acei "anonimi" care le dau fetelor mesaje.
*Perspecriva Ali*
De unde să-și fi dat ea seama... Faza cu "Anonimul" o știm doar noi. Chiar ne cunoaște așa bine?!
Emma: Și lăsa-ți-o puțin mai ușor deoarece încep fetele să se panicheze.
Ali: Stai puțin...eu tot nu înțeleg.
Emma: Ce nu înțelegi..îmi trebuia doar puțin timp pentru a lega unele informații.
Savaș: Informații?
Emma: Da , informații... Nu văd alți doi tipi îndrăgostiți lulea după fetele noi pe strada asta și mai ales care le pot vedea zilnic ce fac.. Și cadourile...trebuia să le supraveghezi oarecum pe fete pentru a le da.
Ali: Bine...ne-ai prins..trebuia să fim și noi mai atenți , și îi dau un pumn în umăr lui Savaș.
Savaș: Mndaa.. Ai dreptate. Însă te rog să nu le spui, o să le spunem noi, promitem.
Emma: Hmm...și mie ce îmi iese din înțelegerea asta?
Ali&Savaș: Zi, ce vrei?
Emma: Păi știți, nu am ieșit de mult la o întâlnire romantică cu Mert și peste o săptămână facem un an, am nevoie de bani un local bine aranjat și am nevoie sa faceți voi tot+ un cadou frumos ca doar sunteți băieți știți ce vrea un băiat mai bine ca mine .
Ali&Savaș: Off...bine..
Emma: Ce mult vă iubesc eu pe voi!
Ne cerem scuze pentru absență însă avem motive întemeiate. Acum pe perioada tezelor, testelor și proiectelor o să postăm când o să avem timp însă după terminarea lor o să revenim în forță. Vă mulțumim că ne citiți cartea și sperăm că o să vă placă continuarea.
CITEȘTI
Totul pentru prietenie!
Genç KurguPovestea lui Nazlî si Selin incepe din momentul in care cele doua intra la aceiași facultate care avea sa le schimbe total viata. Cele doua sunt foarte bune prietene de cand aveau 4 ani ,aceasta prietenie le v-a lega pentru toata viața si nimeni nu...