Capitolul 7

29 3 0
                                    

Dimineata urmatoare ma trezesc si nu imi dau seama unde sunt. Apoi imi amintesc ca sunt la cabana lui Xander. Ies din dormitor si merg spre bucatarie. Il vad pe Xander acolo pregatind cafeaua si clatite.

- Neata! spun eu.

- Uau, dragute pijamale, adauga el ranjind la pijamalele mele roz cu ursi panda.

- Haha, murmur eu ironic.

- Esti gata pentru plimbarea cu barca? intreaba el vizibil entuziasmat.

- Sincer, nu. Xander scuze dar chiar nu am chef.., raspund eu.

- Aimee! Ti-am promis ca azi va fi o zi mai buna..

- Xander, nu intelegi. Nu vreau sa ma mai trezesc dimineata ca gandul ca voi plange iar sau ca cineva isi va bate joc de mine sau ca voi fi parasita iar de catre cineva. M-am saturat. Nu e vorba de azi Xander! Ieri asa credeam.. dar azi realizez ca viata nu este despre "ziua de maine" sau "azi va fi mai bine". Viata mea nu ar trebui sa fie asa..., incep eu si lacrimile ma cuprind.

Xander vine la mine si ma ia in brate.

- Vreau sa aflu.., murmura el.

- Poftim?

- Trecutul tau... vreau sa stiu ce s-a intamplat.

- Ti-am zis sa nu imi mai aduci in discutie trecutul! tip eu.

- Dar nu pot sa suport sa te vad asa! Vreau sa te ajut..

- Nu poti!

- As putea daca m-ai lasa! tipa si el si se aprinde o cearta puternica intre noi.

- Pai poate nu vreau sa te las!

- Poate nu ar trebui sa fi aici! se rasteste el iar la auzul vorbelor lui ma calmez.

Tot ce reusesc sa ii spun este :

- Poate ar trebui sa plec cu tata in Spania, spum eu pe un ton calm.

La auzul vorbelor mele fata lui Xander se înmoaie.

- Aim...imi pare r.., incepe el dar ei il opresc.

Iau o clatita din farfurie si merg spre etaj. Imi arunc toate lucrurile in rucsac si ies din camera mergand in fuga spre usa de la intrare. Acolo Xander ma opreste.

- Aim..scuze..nu am vrut, incepe el dar eu il imping si deschid usa.

- Sa nu cumva sa vi dupa mine!

- Lasa-ma macar sa te duc inapoi la compus..., murmura el cu ochi rugatori si imi ia mana in a lui.

- Sa nu indraznesti! tip eu  si imi smulg mana.

Deschid usa si merg spre strada principala. Scot telefonul si o sun pe Elena. O rog sa vina sa ma ia de aici. Ii spun adresa iar ea accepta imediat. Ma indepartez de cabana ca sa ma asigur ca nu vine Xander dupa mine. A fost cel mai urat lucru pe care mi l-a spus cineva vreodata. O sa ma duc cu tata in Spania si gata. In fine, nu voi sta cu el. Am cativa bani pusi deoparte si imi ajunge pentru o casa micuta sigur.

Prima oara ma obliga sa ii spun trecutul meu apoi ma da practic afara din casa. Ok daca asta vrea.

XANDER'S POV

Am facut cea mai mare greseala. Evident, am spus-o la nervi dar întotdeauna mi-am dorit sa fie aici cu mine. Nu conteaza ca suntem doar prieteni, chiar daca m-am îndrăgostit nebunește de ea. De tot ce o reprezinta. Dar doar avand-o aproape viata e mai buna. Zambetul ei e lumina mea. Si vreau sa stralucesc mereu. Fara ea nu pot. Am intrebat-o de trecut pentru ca vreau sa o vad mereu zambind. Nu odata pe saptamana. Vreau sa o ajut. Daca ea pleaca in Spania, eu merg dupa ea.

The Barrier Between Hearts (F.F - Nina Dobrev, Paul Wesley) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum