Çocuğu yerden kaldırıp sınıfını sordum.O da büyük bir zorlukla.
-Yan koridordan son sınıf 13-B dedi.
Ben büyük bir şaşkınlıkla "Aaa! Ne tesadüf benimde sınıfım 13-B,hadi beraber gidelim"dedim.Tamam demesiyle sınıfa doğru ilerledik.Sı fıfa geldiğimizde sadece orta sıranın ikinci yeri boştu.Beraber oraya oturmak zorunda kaldık...
İlk önce bizimle tanışmak için matematik yani sınıf öğretmenimiz
sınıfa girdi.Herbirimize adımızı ve soyadımızı sordu.Yanımda oturan çocuğun ismini hala öğrenememiştim.Sıra bana gelince yanımdaki çocuk bana baktı.-İsmim Ceyda Şu Çınar, dedim
Sıra ona gelince aynı bakışlarla ona baktım.
-Adım Demir soyadım Kaya, dedi.
İsmini yeni öğrendiğim Demir ismimin çok güzel olduğunu ve annesinin de isminin Ceyda olduğunu söyledi.
-İsmimi seviyordum ama şimdi daha da çok sevmeye başladım,dedim.
Demir in yüzünde güzel bir tebessüm belirdi.Onun yüzündeki tebessüm istemsizce kalp atışlarımı hızlandırdı.
Ne oluyordu orada?Bıraksam yerin den fırlayacakyı sanki...
Sonunda matematik öğretmeni bizi serbest bırakmıştı.
Demir:
-Sonunda Ceyda ile konuşmak için fırsat yakaladım.Ama konuşmayı nasıl başaracaktım ki?
Bu okulda hangi bölümü okuyorsun diye sordum.Matematik öğretmenliği okuduğunu söyledi.Yine büyük bir şaşkınlıkla,"Ne tesadüf bende"dedim.
Bu şaşkınlıkla Demir in tekrardan astımının tutacağından korktum.Ve iyi olup olmadığını söyledim.
-Şaşkınım sadece ama iyiyim teşekkürler,diyerek gülümsedi..
LÜTFEN KİTABIMI BEĞENMEYİ👍
VE YORUM BIRAKMAYI UNUTMAYINN✏😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Sesi
ChickLitHayatımız çok güzel giderken birşeyler olur ve bütün mutluluklar harcanır.Bakalım bu kızın hayatındaki kötü gelişmeler iyiye dönecek mi?..