6

1.9K 90 12
                                    

Po moim policzku spłynęła niechciana łza. Przez moje myśli przeleciały wszystkie nasze wspólne wspomnie, a w szczególności te;

"-Nie chciałbym Cię ranić czy coś, ale ja po prostu nie chcę już tego wszystkiego ciągnąć, zdałem sobie sprawę, że to co między nami było, było po prostu przeze mnie wymuszane. Byłem z tobą tylko dlatego, że byłaś najlepsza, nie zdawałem sobie wcześniej z tego sprawy, ale teraz wiem to już na pewno, wiem jak to brzmi, ale chcę być z tobą po prostu szczery.

-Szczery? Wyjeżdżasz za parę tygodni i chcesz się rozstać w niezgodzie, masz Ty coś w tej głowie? Czy to jakiś żart? "

Szkoda tylko, że to nie był żart.

Okay teraz najlepiej abyśmy przeszli do teraźniejszości, właśnie wtedy kiedy mniej więcej pogodziłam się z tym, że Matteo odszedł, widzę go w parku niedaleko J&R. Fajnie.

Dobra co mam zrobić?
a) Zawrócić.
b) Iść dalej do wyznaczonego celu.
c) Podejść do niego.

Okay, właśnie robię najglupszą rzecz w moim życiu.

-Hej Matteo- uśmiechnęłam się i co jest dziwne to był szczery uśmiech.

-Yyy cześć Luna- czemu zrobiło mi się przykro, czemu zrobiło mi się przykro bo nie powiedział do mnie tego jednego słowa "kelnereczko"?

I cisza nikt z nas nic nie mówi, w koncu po jakiś 5 minutach on się odzywa.

-Chyba powinniśmy pogadać- nie no serio? Wow kiedy na to wpadłeś- ale nie teraz może jutro? A teraz Ty pójdziesz do J&R, a ja tu jeszcze posiedzę- uśmiechnął się zdenerwowany, ale czekajcie czy on w miły sposób próbuje przekonać mnie żebym sobie poszła?

-O hej Lunita widzę, że już wiesz o przyjeździe Matteo- usłyszlam głos Ambar, nie powiem zdziwiłam się trochę, że jest tu obecna.

-Tak, czemu mi nie powiedziałaś?- spytałam najmilej jak umiałam, ale nie za bardzo mi to wyszło.

-Ohh wyleciało mi z głowy- uśmiechnęła się.

-Dobra, ja już lepiej sobie pójdę- tymi oto słowami skończyłam naszą bezsensowną konwersacje po czym wyjęłam telefon.

Do: Lutteo
NIE UWIERZYSZ KOGO SPOTKAŁAM.

-------------------
XDyMUsiaCherryCoke 💕

Dziękuję wszystkim tym co jeszcze pamiętali o tym ff ❤

Kocham mocniutko

Dedykami zajmę się jak wejdę na komputer, obiecuję.

Piszcie komentarze co i jak 😇😇

Wiem, że krótki rozdział, następny 2x dłuższy, więc czekajcie 💞

Dawno tego nie pisałam, ale:

Wasza Samurajka ♡

Valiente | LutteoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz