Tres ♡

4.4K 182 8
                                    

Uśmiechnęłam się do niej po czym spojrzałam pytająco na Matteo

-A co ona tutaj robi? - spytała oburzona Ambar. Mówię wam wyglądała komicznie w takim wydaniu.

Matteo już chciał coś powiedzieć, ale postanowiłam mu przerwać.

-Ja?- spytałam na co dziewczyna przytakneła głową- jeżdżę sobie z moim przyjacielem i rozmawiamy sobie o głupotkach- odpowiedziałam śmiejąc się jak typowa księżniczka po czym złapałam chłopaka pod ramię

Dla tej miny Ambar bym nawet wysprzatała całą rezydencję Pani Sharon wraz z garażem. Była ona bezcenna.

~¤~♡☆♡¤¤~~~'♡♡☆¤'

Spotkałam się z Niną następnego dnia w szkole i wszystko jej opowiedziałam w szczegółach.

-Poważnie powiedziałaś tak do Ambar? -spytała- ale musiała się wkurzyć, ona jest tak chorobliwie zazdrosna o Matteo, że jeden twój dotyk jego ręki doprowadza ją do szału- zaśmiała się moja przyjaciółka.

-Faktycznie myśl..- chciałam wygłosić krótką przemowę na temat Ambar, lecz niestety mury naszej szkoły nie chciały o niej słuchać więc postanowiły włączyć dzwonek na lekcje.

♡♡♡♡~~~~~~~♡♡♡♡♡

Po szkole poszłam do J&R. Ubrałam swoje wrotki i weszłam na tor. Dziwiło mnie to, że był pusty, a w barze za to widziałam mnóstwo ludzi.

-Co ty tutaj robisz kelnereczko? Nie wiesz, że ktoś zarezerwował na dzisiaj tor do treningu? -usłyszałam irytujący głos Matteo.

-Mogę zadać ci to samo pytanie - odpowiedziałam pewna siebie.

-Jak chcesz możesz pojeździć, bo to ja zarezerwowałem ten tor.

- A no chyba ze- odpowiedziałam zirytowana jednak postanowiłam wykorzystać okazję, w sumie skąd miałam wiedzieć, że w ogóle można rezerwować tor?

Mam pytanie dodać perspektywę Matteo?

Valiente | LutteoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz