*LAURA*
Zobudila som sa na zvonenie budíka o 06:30. Hneď ako som vstala som išla do kúpeľne spraviť si rannú hygienu. Najprv som išla do sprchy. Pustila som si vlažnú vodu a vlasy dala do drdolu aby neboli mokré. Keď som sa dosprchovala tak som si umyla zuby, učesala vlasy a naniesla som si špirálu na oči. Vyšla som s kúpeľne keď bolo 07:05. Zišla som po schodoch dole do kuchyne a keď som prišla pred chladničku, tak som si všimla lístoček od otca. A bolo na ňom:
Lola idem na týždeň na pracovné stretnutie tak ma večer nečakaj. Prídem v Pondelok.
Ľúbim Ťa dcérka moja.
P.S.: Na stole máš 200 €. Dúfam že ti budú stačiť.
Super. Tak že otec nebude doma celý týždeň. Tak si spravím s babami pyžamovú párty.
Keď som dočítala list otvorila som chladničku aby som si spravila niečo na jedenie do školy. Vybrala som maslo a šunku a začala som si robiť raňajky do školy, dala som si zohrievať vodu na čaj. Jeden rožok mi postačí keď že chodím na obed. Zohriala sa mi voda na čaj tak som ho naliala do fľašky. Všetko som odniesla do tašky, pozrela som na hodinky a bolo 07:21
„No do riti. Nestíham, a to mám ešte na sebe stále pyžamo! Bože" povedala som mi. Bola som len v pyžame a Kornel ma má čakať pred bránou o 07:30. Rýchlo som vybehla po schodoch do svojej izby, rýchlo som na seba dala čiernu mikinu, čierne roztrhané rifle na kolenách a čierne Air Maxi. Ešte som na seba dala kabát, zobrala som si tašku a ešte 50€ z tých 200€ čo mi nechal otec. Vyšla som pred dvere, zamkla som ich. Pred bránou som už videla nervóznu Kornel.
„Ahooj Kornel, viem že meškám, sorry ale nestíhala som" pozdravila a objala som ju.
„Ahooj Lola. To je v pohode. Inak dneska ti to pristane, Braňovi z teba určite spadne sánka" povedala mi lichotivo
„Ďakujem ale vieš aká je pravda.. Braňo by o mňa ani nezakopol" povedala som jej smutne.
Ona zatiaľ vytiahla cigy a zapálili sme si. „Bože Lola, veď vieš že ty si asi tá najkrajšia zároveň aj najpopulárnejšia baba na škole. Áno, síce sme obľúbené len kvôli tomu že všetky máme bohatých rodičov a preto si myslia že sme nejaké tie drahé kurvy." Povedala s cigou v ruke Kornel. „Máš pravdu. Ale itak nás nezaujíma čo si ostatní o nás myslia" Odpovedala som jej. "No vidíš a preto ťa nemusí zaujímať čo si o tebe myslí Braňo, len vtedy keď je to niečo dobré" usmiala sa Kornel.
Cesta nám ubehla pomerne rýchlo. Rozprávali sme sa o Braňovi ako vždy. Ako vždy ma utešovala Kornel slovami že „Neboj veď on ťa podľa mňa chce" a podobné slová. Potom sme začali riešiť aj tú prespávačku u mňa.
„A myslíš že sa to babám bude páčiť že konečne po dlhej dobe spravíme prespávačku? Opýtala som sa neisto" Kornel.
„Jasné že hej. Prečo by sa im to nemalo páčiť.?"
„Neviem, len tak som sa spýtala" a začali sme sa smiať.
Až na koniec sme sa ocitli pred budovou školy.
Toto je môj prvý príbeh. A máme tu prvú čásť. Dúfam že sa Vám bude páčiť. 😍😇
YOU ARE READING
BAD BITCHES [Dokončené]
Short Story16- ročná Laura Loftová je už 2 roky zaľúbená do školského Bad Boya Braňa Morrisa. Braňo je o rok starší od Lauri. Je v 3.ročníku na strednej. Má to podobne. Od prvej chvíle čo zbadal Lauru sa do nej zamiloval. Ona ani on však o tom nevedia. Jedno m...