13 časť

239 5 1
                                    

„Tak že pôjdeme do Chill Outu?" opýtala sa Kika keď sme už vyšli zo školy.

„Jasné, ale počkaj koľko je vlastne hodín?" opýtala som sa Kiki preto že Chill Out sa otvára vlastne o 12:00. Tak sme si všetky vytiahli mobily a pozreli sme sa na ne.

„Je 11:06" povedali na raz.

„Čo budeme robiť do dvanástej?" opýtala sa znudene Tami.

„Viete čo poďme do parku a inak máme cigy?" povedala som im.

„Hej máme" povedala Kornel.

„Tak poďme" povedala Karin. Odišli sme teda do Parku. Na to že bolo jedenásť hodín čiže už za chvíľu obed vyzeral ten Park trochu strašidelne, okolo stromov hmla, na strome už ani jeden list, tak sme si vychutnávali taký ten pocit strachu.

„Ľudia to je taký príjemný pocit byť takto v Parku, je to creepy ale ppči" povedala Karin. Iba sme jej prikývli a išli sme hľadať najbližšiu lavičku. Tak sme kráčali a našli sme hneď lavičku ktorá bola skoro na konci parku. Tak sme si na ňu sadli. Kornel vytiahla cigy a zapálili sme si. Boli sme ticho lebo sme si vychutnávali cigu, no zrazu sme zbystrili keď sme započuli hlas nejakých chalanov. Poobzerali sme sa a v diaľke sme zbadali partu chalanov boli maximálne siedmy a podobali sa na bad boys ale pochybovala som o nich.

„Baby, hen tí chalani, pozrite sa" povedala Kika a ukázala na tú partu chalanov „ vyzerajú celkom k svetu" dopovedala Kika.

„No Kika, ale vieš ty si povedala že tvôj typ sú chalani ako Dušan a týto tak nevyzerajú." povedala Karin. Tí chalani sa už pomaly blížili k nám.

„Ak niečo budú chcieť odjebeme ich" povedala Kornel a my sme sa začali smiať.

„Ale ale na čom sa smejete dievčatká?" opýtal sa nás jeden z tých chalanov. Mal sivé oči áno sivé oči, okuliare a čierne vlasy úprimne keby nemá okuliare tak by sa mi aj páčil. Ale čo to trepem mne sa páči jedine Braňo.

„Čo sa staráš?" odbila som ho.

„Nejaká drsná nemyslíš?" opýtal sa ten čo mal okuliare.

„Nemyslím, ja viem" provokatívne som sa na ňho usmiala.

„Som Dalibor" povedal.

„Nás to nezaujíma, povedal si nám ako sa voláš a môžte odísť do piči z kadiaľ ste prišli všetci siedmy" povedala Karin.

„Fú normálne ma to vzrušuje aké ste drsné" povedal teraz chalan zo slabo hnedými vlasmi a skoro čiernymi očami.

„Tak choj za frajerkou nak ti ho vyhoní, jáj počkaj tebe tam ani nemá čo vyhoniť" povedala mu Kika. Ja som tam sedela a počúvala som ich a v duchu som spúšťala veľké smiechy.

„Frajerka netreba postačila by si mi ty" povedal Kike ten zo skoro čiernymi očami. No a ona by mu aj na to niečo povedala len že mne v tej v chvíli začal zvoniť mobil. Vybrala som ho z vrecka a pozrela sa kto mi volá. A bol to Tomáš.

„Čo je Tomáš?" opýtala som sa ho.

„Dakomu tu volá frajer" povedal jeden čo mal ružové vlasy a zelené oči, celkom mu to pristálo ale vážne?! Ružové vlasy?! Pre boha.

„To kto bol?" povedal mi Tomáš, lebo počul toho z ružovými vlasmi.

„A čo ja viem dáka parta buzerantov je pri nás" povedala som mu a on sa začal smiať a ja s ním tiež.

„Aha tak buzerantov, inak čo som chcel, len to že triedna si všimla že ste ušli, tak že vám dala neospravedlnené zvyšné hodiny a dvojku zo správania" povedal Tomáš.

„Okej, tak jej potom odkáž že nás to netrápi a nech sa strčí do piči" povedala som mu.

„To je všetko čo si chcel?" milo som sa ho opýtala.

„Hej, tak potom o tretej, Ahoj" povedal a ja som mu neodpovedala jednoducho som zrušila.

„Tak čo chcel frajer?" opýtal sa ten s ružovými vlasmi budem ho volať ružo vláska.

„Čo sa staráš ružová hlava" povedala som mu a všetci okolo mňa vybuchli do smiechu.

„Čo chcel Tomáš?" opýtala sa Tami.

„Že triedna nám prišla na to že sme zdrhli že máme zvyšné hodiny neospravedlnené a dvojky zo správania tak som mu povedala nak odkáže triednej že nás to netrápi a nak ide do piči" povedala som babám.

„Ohou tak že vy ste zdrhli zo školy?" opýtal sa tuším Dalibor ten čo sa nám prvý predstavil. „Tak že bad girl alebo bad bitchces?" jedna otázka za druhou ach chlapec.

„Hej a bad bitches, a ešte ste stále tu vy buzeranti?" povedala som im.

„Teší nás, ale zvláštne že ste nás nespoznali už podľa chovania, my sme bad boys a nie parta buzerantov" povedala ružo vláska.

„Ťažko bad boys keď vyzeráte ako partia buzerantov" povedala som mu. Baby sa len smiali a ja som len čakala čo spraví jeden z nich alebo čo spravia všetci. Potom jeden vykročil, mal čiernu kapucňu, sivé vlasy úprimne hodili sa mu, silno hnedé oči, keď som sa do nich pozrela nebolo v nich nič. Začal sa ku mne približovať až na koniec sme si boli tvárou v tvár, a boli sme pri sebe veľmi blízko. A on v tom....

Je tu 13.časť. Dúfam že sa páči. ❤️❤️

BAD BITCHES [Dokončené]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant