„Už taaam budemee?" opýtala sa Kornel.
„Zaaa chvííľu" povedala jej Kika.
Konečne za chvíľu Stars. Konečne zase ľudia s ktorými sa vieme stretnúť len v Starse a nikde inde.
*STARS*
„Čaau Miškoo" pozdravili sme sa SBS-károvi Michaelovi, ktorý nás už dosť dobre pozná a najlepšie na tom je že máme aj vstup zadarmo.
„Ahojte dievky" povedal a pustil nás ďalej do Starsu. Už som počula hlasnú hudbu čo tam hrala. Vošli sme dnuka a išli sme najprv k baru. Sadli sme si a zase sme si objednali nejaký ten alkohol.
„Ale baby, Vám by už aj stačilo nie?! Už ste aj tak veľmi doriadené" povedal nám nový časník. Prvýkrát ho tu vidím.
„Nestaraj sa a nalievaj" povedali sme mu všetky na raz. On tak urobil a nalial nám. Ja som sa obzerala okolo seba či neuvidím niekoho známeho, no bohužiaľ nikto. Zvláštne kde sú všetci?!
„Lolaa, Kamoškaaa mojaa Braňo tu aj tak nebude, darmo ho vyzeráš" povedala mi Tami.
„Božeee ja sa leen obzerám či tu nieekto nebudee"
„Všetci viemee svoje" povedala a začala sa smiať. No ja som sa nesmiala. Pozerala som sa na vchod aj keď ani neviem prečo. A zrazu tam bol on. On?! Čo tu on robí?! Veď on nechodí do Starsu ale do Freestylu a to je kus bohačší nočný klub ako tento. Síce je aj Stars bohatý ale Freestyle je mega, ale aj tak my máme radšej Stars. Ale aj tak stále nechápem čo tu robí Braňo?!
„Heej babyyy, Braňoo prišieel" povedala som babám a oni sa otočili ku mne. A potom na vchod.
„Ty vole a naozaj. Do konca aj s tímy jeho poskokmi" zasmiala sa Karin.
„A idú smerom k nám" povedala Kika. Pre boha oni idú smerom k nám.
„Babyyy prosíím skúste sa správať trieeezvoo" povedala som im. A prehrabla som si vlasy.
„Aleee veeď nás už videeel ožratéé nebude to po prvýkrát." povedala Kornel.
„Čaute, čo ste sa už aj ožrať stihli?" povedal nám Braňo, a Tami do mňa šťuchla aby som mu ja odpovedala.
„A záávidííš náám ?! Že mi si viemee užívať a nie ako tyy?!" povedala som mu.
„Nemyslel som si že školské bad bitches sa budú hádať so školskými bad boys" povedal nám Lukáš.
„A čo si sii ako žee myslel?! Že náás máte pojebaať a odkopnúúť?! Zabudni" povedala im Tami.
„Tak možno" začal sa smiať Dušan.
„Okeej tak žee ak niiič iné nepotrebujete môžete od nááás odííísť, my si chcemee užívať" povedala som im.
„Lola, no ty vyzeráš hrozne, ako ožratá opica" začal sa smiať Braňo spolu s Lukášom a Dušanom. Ale videla som Braňovi na očiach že ho to nejak vzalo keď mi to povedal.
„No aaaa čoo, život je kráátky trebaa si užíívať" povedala Kika miesto mňa.
„Obsluhaaa" kričala Karin.
„Prosím?" opýtal sa ten čašník.
„Ešte raaaz päť krát Familliu prosím" povedala mu a on nám nalial zase Familliu
„No ja som len zvedaví ako vy budete vyzerať zajtra v škole" povedal Lukáš.
„Noo veď taak ako vždyy." Povedala som mu.
„Máš pravdu, ako vždy, tak že sexy a provokatívne?!" povedal Dušan.
„Uháádol sii kamooško" povedala mu Kika.
„Okej tak my vás tu asi necháme tak. My si asi pôjdeme sadnúť niekam inam" povedal Dušan.
„Čaaautee" zakričali sme im.
Ešte sme sa také dve hodinky zabávali a odišli sme zo Starsu okolo jednej alebo pól druhej ráno. Braňo odišiel z chalanmi už pred asi hodinkou. Vedela som že tu nebudú dlhu a pôjdu do Freestylu. Cestou domov sme sa celý čas smiali ako nejaké splašené kozy. Našťastie nikto nebol na ulici veď kto by bol už o pól druhej ráno na ulici?. Jáj, počkať jasné že my. Ešte že okolie si už zvyklo na náš nočný smiech. Konečne sme zahli za poslednú uličky a už len pár domov prejdeme a budeme u nás. Dneska bola celkom vzrušujúca noc. Už som si aj myslela že sa v Starse z chalanmi pohádame. Ale našťastie to bolo iba niečo ako výmena názorov.
„Baby a teraz tíško, žiadny smiech ani nič, preto že tam tý susedia" ukázala som na dom čo je o dva domy ďalej od nášho a pokračovala som „sa prisťahovali pred nedávnom a stále nie sú zvyknutý na to že keď sme s otcom ožratý tak že robíme hluk. Minule do konca na nás aj zavolali skoro polišov. No otecko to ukecáál" dohovorila som.
„To ako že nevedia pochopiť že sme mladéé a žee sa jednoduchoo chcemee len zabávať a za to robíme hluk?" opýtala sa Kika.
„No asi to nevediaa pochopiť" odpovedala som jej.
Konečne sme už boli pred mojim domom. Ja som hľadala ešte kľúče vo vrecku. Po asi pätnástich minútach som ich našla a odomkla som bránu. Potom som odomkla vchodové dvere a z babamy sme sa vybrali do obývačky.
„Lola a ty budeš spať u sebaa v izbee alebo tu s namíí?" opýtala sa Kornel.
„Ja budem s vamii." Povedala som Kornel.
Roztiahli sme gauč a pomedzi to sme boli už aj tak celkom, celkom triezve, no možno ešte trošku pripité ale to nič vážne.
„Okeej, tak že dneska asi popičii noc. Zopakujeme dakedy. A dobrú noc" povedala som im a zababúšila sa do peryni.
„To hej. A aj tebe dobrú" povedali na raz. Ešte som nám nastavila budík a všetky sme zaspali.
Tak je tu 8.čásť. Dúfam že sa Vám páči.😍❤️❤️
YOU ARE READING
BAD BITCHES [Dokončené]
Short Story16- ročná Laura Loftová je už 2 roky zaľúbená do školského Bad Boya Braňa Morrisa. Braňo je o rok starší od Lauri. Je v 3.ročníku na strednej. Má to podobne. Od prvej chvíle čo zbadal Lauru sa do nej zamiloval. Ona ani on však o tom nevedia. Jedno m...