7 čásť

281 4 0
                                    

„Bože ja ten film milujem ako svoje topánky" povedala Kika.

„Čšššššt" povedali sme jej na raz. Neznášame keď nám niekto rozpráva do filmu ktorý máme rozpozeraný.

Skončil sa film a Karin hneď dala jej obľúbenú otázku na každej prespávačke „Ideme už piť?" nadšene sa opýtala.

„Jasné, idem pre dačo do špajzy" odpovedala som jej a pobrala som sa z gauča do kuchyne kde máme špajzu. Otvorila som dvere a hľadala nejaký alkohol keď mi do očí zablyskla Nicolauska s príchuťou maliny čo sme mali s otcom ešte z minula.

„Baby! Môže byť Nicolauska s príchuťou maliny?!" zakričala som im z kuchyne do obývačky. Nečakala som dlho a už sa ozvala Karin.

„Jasné že môže a máš tam potom aj niečo iné?" odkričala mi naspäť, a ja som začala hľadať aj niečo iné. Našla som ešte Karpatské Brendy, Tatranský čaj, Gazdovskú a veľa iných.

„Našla som ešte aj K.B-éčko, Tatranský čaj a ešte aj Gazdovskú malinu" zakričala som im zase do obývačky.

„Dones jednoducho všetko" odkričala mi Tami.

Tak som teda dala na tácku K.B-éčko, Tatranský čaj, Nicolausku a Gazdovskú plus päť štamprlíkov. A išla som s tým do obývačky. Položila som to na stôl.

„Ako prvé otvor Nicolausku" povedala Karin.

„Okey" povedala som jej.

Snažila som sa ju otvoriť no dáko mi to nešlo ale po chvíli som ju otvorila a  začala som ju nalievať Nicolausku.

„Tak teda na nás" povedala Kornel.

„Na nás" povedali sme všetky a šupli do seba jeden pohárik. A postupne ďalší a ďalší. Až na koniec sme stiahli celú fľašu.

„Ľudiaaa treba mi cikáááť" povedala trošku pripitá Kika.

„Tak choooj ale nie na záhraduu ako minule tam hajzel neniii" povedala som jej. Minule keď sme tiež pili tak si Kika myslela že máme na záhrade wc.

„Lolaaa naleej ďalšiuu" povedala mi Karin a ja som už dáko otvorila Gazdovskú.

„Mnee prvej naleej" povedala zase Kika.

„Niee, zabudni prvej sebe nalejeem" povedala som jej.

„Niee, mne prvej" zase povedala Kika a začali sme sa hádať.

„No kľuuud, dostaneme na raz, všetkyy" povedala Tami.

„To jaak chceš naliať nám všetkým na raz?" opýtala sa jej Kika.

„Sleduuj" odpovedala jej Tami.

Zobrala všetkých päť štamprlíkov a dala ich za seba do radu a začala nalievať tak že fľaškou prešla nad tým radom a naliala tam vodku.

„Wááááu" povedali sme zborovo.

„Dobréé čoo?!" povedala a uškrnula sa Tami.

A zrazu sme spustili veľký záchvat smiechu ani neviem prečo.

„A ináč kedy pôjdemee do Starsuuu?" opýtala sa Kornel.

„Keď dopijeme fľašky eštee sú tu dvee, nevidíš?" povedala jej Karin.

„Kikaa?" začala som po Kike kričať.

„Nooo!" začala aj ona kričať.

„Kikaaaa?" zase som po nej kričala.

„Čo chceeeeeš?" zakričala to asi na celý dom.

„Kikaa šššt susedia spia" povedala som jej.

„Jáj, dobre ľudiaaa ššššt susedia spiaaa" povedala ostatným Kika.

„No a Kika?" zašepkala som jej.

„Čo je?" zase zvrieskla „Jáj ššššt, spia susedia, čo je?" pokračovala a ja som jej odpovedala.

„Netreba ti už cikaať?"

„Vidíš to, kde môžem ísť cikať?" opýtala sa ma.

„Že by do kúpeľnee? Ale nie do umývadlaaa ale do hajzla" povedala som jej.

„Kurva, otvorte ďalšiu fľašku" povedala Karin.

„Jasnééé ideeem" povedala som jej.

„Aj ja idem alee cikááť" povedala nám Kika.

„Chooj Kikaaa" povedali sme jej všetky štyri.

„Loooolaaa otvor tú sprostúú fľaškuu" povedala mi Tami.

„Veď ju už otvááraaam"

Konečne sme otvorili už K.B-éčko. A ostal nám už len Tatranský čaj. Už to vidím že s otcom budem musieť ísť dokúpiť alkohol keď príde.

„Huráááá, štastný nový rok" povedala Kornel

„Ti jebe, Aký štastný nový rok?" povedala jej Tami.

„Šak a neni? Veď sme otvorili ďalšiu fľašku, to známená že novýý rok je tuu" povedala zase Kornel.

„Čo mááte s novýým rokoom?" kričala s kúpeľne Kika.

„Níííč, to čo vždy Kornel, že vraj je nový rok, zase je už pomätená" kričala som Kike naspäť do kúpeľne.

„Jááj to u nej neni nič nové" zakričala mi naspäť.

„Heej ale ja som tuu!" povedala Kornel.

„A čo teraz? Pomätená si aj tak Kornelík" povedala jej Tami.

Vypili sme K.B-éčko a na koniec Tatranský čaj. Boli sme doriadené na mól.

„Idemeeee už do tohoo.. čo to je?" povedala Karin.

„Stars, áno idemeee, pomee si dááť kabááty a môžme íísť" povedala som im. A my sme sa dáko postavili a dotackali sme sa do pred izby kde sme si obliekli kabáty a obuli sme sa. Vyšli sme pred dom a ja som nevedela strčiť kľúč do diery. Keď sa mi to už podarilo tak sme vyšli pred bránu, zamkla som aj bránu. A vydali sme sa na cestu.

„Ináák ľudiaa vietee cestuu?" opýtala sa Tami. Všetky sme na seba pozreli a dali sme na seba také divné grimasy že jasné jasné.

„Ale jasnéé že heeej, veď tam chodíííme každúúú Sobotuuu." Povedala som jej.

„No dobre pomeee" povedala Tami. A my sme sa všelijako tackali po meste.

Takže je tu 7. čásť. Dúfam že sa Vám páči. ❤️❤️😍

BAD BITCHES [Dokončené]Where stories live. Discover now