34. Časť

189 1 0
                                    

Tuším som prespala celý večer, pretože som sa zobudila až ráno. Odkryla som sa a vpochodovala do kuchyne že si spravím niečo pod zub.. Tak som si teda zobrala mlieko a spravila som si lupienky s mliekom. Zobrala som mysku a sadla som si za stôl. Pokojne som jedla svoje lupienky keď v tom som počula štrganie kľúčikov. Ako výchor som vstala od stola a vbehla do našej menšej haly. Zbadala som tam ocina a rozbehla som sa za ním..
"Ahooj ociii" nadšene som ho objala.
"Ahoij Lolík" povedal mi naspäť a objatie mi opätoval.."Ako bolo doma bezo mňa?" Pokračoval.
"Ale zvládla som to dáko" povedala som mu.
"Tak dobre, idem sa vybaliť a potom si pripijeme na môj príchod" usmial.
"Súhlasím s tebou" tiež som sa usmiala.

"Tak že, čo tu máme?" Povedal otec keď nazrel do našej špajze..
"Zober Jägera" povedala som mu.
"Vidno že si moja dcérka" usmial a dal mi pusu na čelo. Zobral Jägera, išli sme do kuchyne kde sme si zobrali štamperlíky a pripili sme si.
"Tak teda na nás" povedal otec.
"Na nás" povedala som. Štrngli sme si a kopli sme to do seba.
"Tak že Lola, pochváľ sa mi, čo sa stalo za týždeň?" Povedal zvedavo otec.
"Ale tak mala som dvoch chalanov, s jedným som ešte teraz, s druhým som sa rozišla".... "A čo Braňo?" Zaskočene ma prerušil otec.
"Stále ho ľúbim, ale asi ľúbim aj Lukáša"
"Asi?" Zasmial sa otec.
"Áno asi" usmiala som sa a v tom mi začal zvoniť mobil. Pozrela som sa na displej a zbadala som že mi volá Luky. Odišla som z obývačky do kuchyne aby ma otec nepočul.
"Ahoj poklad" zodvihla som.
"Ahoj láska, počuj, čo robíš dnes večer?" Opýtal sa ma.
"Myslím že nič prečo?"
"Tak si nič nerob, pôjdeme sa prejsť do Parku."
"Dobre poklad, idem sa ja venovať otcovi, tak ahoj, ľúbim ťa" povedala som mu.
"Ahoj, aj teba" povedal a ja som zrušila.
Prišla som naspäť do obývačky za otcom.
"Frajer?" Usmial sa.
"Áno"
"Čo chcel?"
"Či pôjdem večer do Parku"
"Ejha, chlapec dačo s tebou chce" zasmial sa otec.
"Otec prestaň" zasmiala som sa s ním a hodila som po ňom vankúš.
"Takže vankušova bitka?" Zasmial sa a začali sme sa biť s vankúšmi...

Zvyšok dňa sme pozerali filmy, kecali, atď... Bolo už asi päť hodín večer a ja som usúdila že je čas sa obliecť a potom vypadnúť za Lukášom.

Vstala som z gauča a išla som do kúpeľni. Osprchovala som sa, vysušila som si vlasy, dala som si špirálu, spravila si linku a išla som sa obliecť..

Zvolila som (obrázok⬇)

Vošla som do obývačky a ukázala som sa ocinovi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Vošla som do obývačky a ukázala som sa ocinovi.
"Tak čo môžem ísť v tomto?" Pretočila som sa.
"Si krásna po mne dcérka, jasné že môžeš" zasmial sa.
"Alebo som krajšia ako ty" zasmiala som sa.
"Chceš povedať že si krajšia ako toto?" Prehrabol si vlasy.
"Oci ty máš skoro 42" zasmiala som sa.
"Ale stále som fešák" zasmial sa.
"Dobre môj fešný ocino, idem teda" povedala som a dala som mu pusu na líce.
"Ahoj oci"
"Ahoj, a uži si to"

Zavrela som dvere a vybrala som sa smer Park.

V diaľke som už zbadala Lukáša a rozbehla som sa k nemu.
"Ahoj poklad" povedala som mu.
"Ahoj, vieš musíme sa o niečom porozprávať" povedal vážnym tónom a ja som sa od neho odtiahla..
"O čom?" Povedala som so strachom v hlase.
"No vieš, ty a ja, to medzi nami dáko neklape. Preto sa chcem s tebou rozísť, máš na niekoho lepšieho ako som ja a ja som sa zas zoznámil bližšie s Nelou.. prepáč".. dopovedal a mne sa začali tlačiť slzy do očí posledný krát ma objal.
"Zbohom" povedal.
"Zbohom" povedala som a on v tom odišiel, ostala som tam stáť a premýšľať nad všetkým, neboli sme spolu dlho ale bolo to super.

Ta-daaa 🎩💫 po dlhej dobe som späť.....Tak že je tu ďalšia časť, a Lukáš s Lolou sa rozišli.. Je to smutné ale dúfajme že to Lola zvládne... 😇 Dúfam že sa vám časť páčila ❤😇.

BAD BITCHES [Dokončené]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin