27 časť

173 4 0
                                    

Zamkla som dvere a s Kikou sme prišli k Braňovmu autu. Braňo ako správny gentleman vystúpil z auta, pozdravil nás a otvoril kufor k ostatným korčuliam pridal aj tie naše. Zatvoril kufor, prešiel k zadným dverám a otvoril nám ich "Ďakujem" usmiala som sa na neho keď som si sadla na zadnú sedačku. V predu sedel Braňo, na mieste spolujazdca sedel Lukáš, za vodičom Dušan, pri ňom Kika a potom ja. "Tak čo tešíte sa?" Usmial sa Braňo hľadiac sa na cestu.
"No, aj hej už je to rok čo som nebola na ľade" povedala som mu.
"Haha, dúfam že sa vieš korčuľovať" zasmial sa Lukáš.
"Neboj sa, ja len dúfam že či sa ty vieš korčuľovať" usmiala som sa.
"Veď keby ku mne pridáš hokejistu ani nevieš že vôbec nechodím na hokej. Taký som v tom dobrí". Povzbudzoval si sebavedomie.
"No to sa uvidí" usmiala som sa sama pre seba.

Zastavili sme pred zimným štadiónom Braňo otvoril kufor a všetci sme si zobrali svoje korčule. Braňo zamkol aj kufor a vyrazili sme k okienku.
"Platím" povedala som. Keď že som mala ešte tých neminutých 50€.
"Čo? Nie Lola, nechaj to na nás." Povedal Braňo.
"Nie musím minút aspoň jednu 50-tku inak si otec bude myslieť že som chorá, že som neminula ani cent."
"Dobre, tak vieš čo Braňo zaplatí vstup a ty môžeš bufet." Ozval sa Dušan.
"No dobre" povedala som. Braňo vypýtal lístky a išli sme sa prezuť do šatne. V šatni je aj bufet a tak som sa tam vybrala. "Kam ideš Lola?" Zakričala mi Kika.
"Do bufetu" povedala som jej.
"Idem aj ja." Pribehla ku mne " zase si hladná?" Zasmiala sa.
"Áno som, aj ty však" usmiala som sa na ňu.
"Noo, trošku"
"Ja som to vedela" usmiala som sa.
Prišli sme k bufetu, vypýtala som nám dva hot dogy s kečupom, vyplatila som ich a už sme len čakali kedy nám ich spravia. Po chvíli boli hotové tak sme si ich zobrali a prišli sme ku chalanom na lavičku.
"Čo, hladné sme" povedala im Kika keď sa na nás stále pozerali.
"Však veď v pohode" usmial sa Dušaň.
"Lola, daj mi hryza" povedal Braňo. Ja som len pretočila očami naklonila som k nemu môj hot dog a on si s neho odhryzol.
"Tak ja už idem, idete aj vy chalani?" Povedal Lukáš.
"No to chcem vidieť teba ako hokejistu" zasmiala sa Kika a ja s ňou.
"Veď len uvidíš" povedal a odišiel na ľad. My sme sa na neho pozerali a keď sa rozbiehal na korčuliach aby išiel rýchlejšie tak sa potkol a spadol. Všetci sme spustili veľký smiech.
"A vraj ako hokejista" povedala som.
Dojedli sme a tak sme išli na ľad aj my. Išlo nám to dobre až na Lukáša ktorý si tak zvyšoval sebavedomie až na koniec bol trikrát na zemi.
"Lola ideme do bufetu" povedala Kika a ukázala na ňu a Dušana , dala som im 5€ žmurkla som na Kiku a povedala "Len choďte".
Za nimi išiel aj Braňo. A ostala som sama s Lukášom. Hodnú chvíľu sme sa len tak korčuľovali dookola potom sme sa začali naháňať, blázniť sa, potom sme sa chytili za ruky a Lukáš spadol na zem, a vtedy keď padal stiahol so sebou aj mňa. Tak som na ňom ležala chvíľu sme si pozerali do očí a v tom...

27. Časť je tu 😇😘. Čo myslíte odtiahol sa alebo ju pobozkal, každopádne nechajte sa prekvapiť 😇. Dúfam že sa vám časť páčila ❤❤.

BAD BITCHES [Dokončené]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang