1.Bölüm ( Karşılaşma )

108 15 19
                                    

Ece:
Bu gün yine o gıcık alarm sesini duyarak yatağımdan kalktım , banyoya gidip rutin işlerimi hallettim.  Siyah pantolon ve sarı  okul formamı alıp giydim .  17 yaşındayım annem ve babam 2 yıl önce öldü ( Allah korusun ) bende kendi ayaklarımın üstünde durmaya çalıştım tabi arkadaşlarım sayesinde bu daha kolay oldu. Arkadaşlarımla birlikte  dairede kalıyoruz .Kahvaltıyı hazırlamak için mutfağa gittim kızlar her zamanki gibi kalkmamışlardı. Kahvaltılıkları sofraya koyduktan sonra kızların odasına gittim Aslı ve  Yıldız aynı odada kalıyorlar bende kendi odamda .Neyse ilk önce Aslı'nın yanına gittim  
-'' Aslı hadi kalk kahvaltı hazır .Kalkacak mısın yoksa ben seni kaldırayım ?!!''
:'' 5 dakikacık daha ne olur !!''

Aslı kalkmayınca Yıldıza döndüm Yıldızda hiç tepki vermiyordu . en sonunda Aslı'nın yanında ki su dolu bardağı görünce tereddüt etmeden aldım ve üstüne döktüm . Hemen kalkıp
'' Yaaaa !! Ece ne diye su döküyorsun öfff !!''
-

'' Kalk dedim demi ben sana , sıra Yıldız'da zaten .''  

Yıldıza baktığımda seslerden kalkmış olacak ki elleri yukarıda konuşmaya başladı .
'

' Tamam Ece. kalktım tamam sakin ol !!''

Banyoya topukladı . İç sesim '' Boşuna Psikopat demezler adama dimi '' dedi  onay vererek odanın kapısına yaklaştım ve kızlara .
'' 10 dakikanız var okulun ilk günü geç kalmak istemiyorum hadi çabuk hazırlanıp kahvaltıya gelin.
Odadan çıktım arkadan kızlar
'' TAMAM '' diye bağırdı . Mutfağa geçip sandalyeme oturdum. 10 dakikadan kısa bir sürede kızlarda sandalyelerine oturup kahvaltılarını yaptılar .Bende onlar gelene kadar kahvaltımı yapmıştım zaten , onlarda kahvaltılarını yaptıktan sonra kızlar taksi çağırdı. Bende siyah motoruma bindim ve yola çıktım.

Motorları ve yarış yapmayı seviyordum tabi genellikle yarış yapma bölgelerinde hızlı giderim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Motorları ve yarış yapmayı seviyordum tabi genellikle yarış yapma bölgelerinde hızlı giderim . Bir süre sonra trafik ışıklarında kırmızı yandı ve bende beklemeye başladım ama arkamdaki çok sabırsızdı.  Her seferinde kornaya basıyordu. Normalde motordan inip adamın arabasını hurdaya çevirirdim ama okula geç kalmak istemiyordum bu yüzden elimle trafik ışıklarını gösterdim sonunda korna sesinden kurtuldum  dedim ama yine kornaya basmaya devam etti. Işıklara baktığımda hala kırmızı olduğunu görünce beklemeye devam ettim en sonunda korna sesi durmuştu ama araba kapısını  açıldığını duydum ve omuzuma bir el dokundu bende arkama bakmadan önce kaskımı çıkarttım ve arkamı döndüm . Bana dokunan kişiye baktığımda benim yaşlarımda bir erkeği gördüm garibime giden şeyde çekik gözleri ve kepçe kulaklarıydı . Bana bir şey söylemek için ağzını araladı ama bir şey söylemeden geri kapatıp arabasına geri bindi . Işıklara tekrar baktığımda yeşil olduğunu gördüm ve kaskımı takıp gaza bastım.

NOT : .Yazım hatalarım olduysa özür dilerim .(düzenlenmiştir ve isim değişikliği yapılmıtır.)

Beğenmeyi , yorum yapmayı unutmayın ve takip'de ederseniz uğraşlarımın boşa olmadığını anlarım!!

Neden SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin