5.Bölüm

64 11 2
                                    

Yazar' dan
Asrın , Ece'nin yanına oturduğu gibi Ece sinirle sırasından kalkar . Sınıf hocasına sinirli bir bakış attıktan sonra sınıftan çıkar. Kulaklığını takıp son ses şarkı dinleyerek yürür. Sınıf hocası arkasından seslenir ;
Ece!! nereye ? Ecee!!
Ece'nin kulaklığındaki ses o kadar yüksektirki s.hocasi'nin seslendiğini duymaz ve hızlı adımlarla okulun koridorunda yürümeye devam eder
Asrın'ın şaşkınlığı geçtikten sonra peşinden gider. Öğretmen'in ağzından çıkarttığı isimle :
Hey Ece! Hey dursana .
E

ce'nin omzuna dokunduğu gibi kendini yerde bulur neye uğradığını anlamaz şaşkın bakışlarla Eceye bakmaya devam eder . O sırada Ece ona bağırmakla meşkuldür.

: Yaa ! Canına mi susadın ? Bir daha dokunma bana !!
: Seslendim cevap vermeyince ... Ah sende de ne güç varmış .( dirseğini tutar ) o nasıl bir tepkiydi ?
Ayağa kalkıp üstünü düzeltir . Eceyse ona aldırmayıp göz devirerek yürümeye devam eder .
Nereye gidiyorsun ? Ders devam ediyor derse girmeyecek misin ? Hey sana diyorum.
Ece'nin bu sefer kolundan tutar. Ece sinirli bir şekilde kolunu çeker ve konuşur .
Cidden dayak istiyorsun. Dokunma diyorum anlama kıtlığın mı var kepçe ? !!!!!! İşim güçüm yok sanki ,hep bunlarla uğraşıyorum
göz devirerek ve yine gidecekken
Hey ben ve arkadaşlarımdan mi rahatsız olup sınıftan çıktın?
Sorusunu sorduğunda Ece'nin yüzünde bu sorudan memnun olmuş bir gülümseme oluşur .
Evet sen ve arkadaşların yüzünden rahatsız oldum . Ne diye bir kız lisesine okumak için gelirsiniz ki anlamıyorum. Himm dur bir düşüneyim hımm . Aa buldum YAVŞAMAK için olabilir mi acaba ? Sonuçta erkeklerin geninde bu var ...
Dedi ve gitti . Asrın bu duyduklarından sonra susmayi tercih etti . Ne diye bilirdi ki nerde görülmüş erkeklerin kız lisesine gelip okuduğunu bununla birlikte sınıfın yolunu tuttu .

Neden SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin