İyi okumalar :)
O sırada sınıfta ;
Yıldız'dan
Ece'nin sınıftan sinirle çıkmasıyla birlikte yeni gelen çoçukta peşinden çıktı yaklaşık 5 dakika içinde sınıf hocası da sınıftan çıkmıştı . Aslı ve ben ne olduğu hakkında konuştuktan sonra yeni gelenlerin yanına gidip bize bulaşmamaları için uyaracaktık önce Aslı konuşmaya başladı .
~: '' Kızlar hadi gidin makyajlarınızı tazeleyin bir az kötü gözüküyorsunuz daa...
Bana dönüp kısık sesle - Boya badana yapmışlar amk tamam bende süslüyüm hatta baya süslüyüm de bu ne ya - deyince gülemeden edemedim ve onay verir şekilde kafamı salladım .Tabi bunu duyan kızlar ayaklarını kıçlarına vura vura koşunca ben de Aslı da arkalarından zafer edasıyla sırıttık . Sonrasında Aslı sarı saçlı çocuğa (Cüneyte) dönerek konuşmaya başladı.
~: Selam sınıfımıza inşAllah hoş gelmişsinizdir. Her neyse asıl konuya geleyim ben , o giden kepçe uzun boylu arkadaşınıza da söyleyin bizden ve özellikle Ece 'den uzak durun.
Dediğinde sarı saçlı çocuk ve arkadaşı boş boş bakmaya başlayınca Aslı konuşmaya tekrar başladı.
~: O giden kız var ya ondan işte uzak duracaksınız anladın mı ?
Deyip göz kırptı . Aslı'nın bu halleri hep beni güldürmüştür nedensizce , ve sırada ben varım başladım konuşmaya ;
__ Uyarmadı demeyin bu konuda ciddiyiz tamam yakışıklısınız falan maşAllah ta Ece'nin tipinizi kaydırmasını istemiyorsanız o arkadaşınıza da söyleyin ve uzak durun.
Dedim ama cidden taş gibiler yav analar neler doğuruyor *@_@* tamam azcık sulanmış olabilirim o da benim serbest serseri sitilim bebek . Neyse ben bunları düşünürken gözüne aylaynır süren çocuk(Berk) konuşmaya başladı ;
: Güzelim biz de size meraklı değiliz ayrıca tabi yakışıklıyız〒_〒
Deyip muzipçe sırıtınca ben de Aslı da sinirlendik. Dalasım geldi yav Allah Allah yanındaki sarı bizim sinirlendiğimizi anlayınca yanındaki gıcığı dürttü .Berk bize bakınca tırstığını anladım. Sırasına girecekti neredeyse korkudan. Aslı dayanamayıp konuşmaya başlayınca kafamı ona çevirdim .
~ : Kaşınma velet , Yıldızın böyle güçsüz göründüğünü sanma , tersi pistir. Aynı benimde olduğu gibi.
Dediğinde sırıttım kardeş gibi knkm be nasıl da tanıyor beni 😂 tabi o da sırıtmayı ihmal etmedi .Aslı'dan sonra sarı çocuk( Cüneyt ) konuşmaya başladı
“ : Uyarınız için teşekkürler kızlar . Uyarınızı dikkate alırız .”
dedi samimi bir gülüşle , bizde Aslıyla yerlerimize geçtik .Umarım uyarımızı dikkate alırlar yoksa başları derde girer .
Asrın:
Morelim sıfırdı okul koridorundan benim sınıfımı gördüm ve yavaş adımlarla sınıfa doğru ilerledim... Sınıfın kapısına ulaşınca kafamı kaldırmadan içeriye girdim ve sırama ilerledim oturunca Cüneyt ve Berk yanıma gelip soru sormaya başladılar .-Niye o kızın peşinden gittin ?
-Neden cevap vermiyorsun Asrın ?
-Suratın neden asık? ilk defa somurturken görüyoruz seni.
-Peşinden gittiğin kızın arkadaşları gelip bizi uyardılar haberin var mı ha ?
......
Hiç birine cevap vermek gelmedi içimden. Bende bir kolumu sıraya uzatıp kafamı koluma koydum ve gözlerimi kapattım . Ayak seslerinden pes edip yanımdan gittiklerini anladım ... Sınıfın kapısı açılınca kafamı kaldırdım ve gelen kişiye baktım sınıf hocasıydı. Konuşmaya başladı .
S.Hocası : Arkadaşlar ders bitmiştir zaten ders işlemedik boş geçti dersiniz herkes hazırlanıp çıkabilir .
Dedikten sonra yanımdaki sıraya üzgünce bakıp gitti. Bende kolumdaki saate baktım hoca 10 dakika erken bırakmıştı dersi . Sınıftakilerin eşyalarını topladıklarını görünce bende sırt çantamı aldım tam sıramdan kalkacakken Berkle Cüneytin bana Ece'nin arkadaşlarını gösterdiklerini hatırladım onlar da sınıftan çıkıyorlardı ben de hiç düşünmeden onların peşinden gidecektim ama önce arabamın anahtarlarını Cüneyt'e verip benim işimin olduğunu söyledim. koşup sınıftan çıktım kızları göre bildiğim için sevinmiştim . Biraz daha yürüdükten sonra okulun arkasındaki ormana girdiler ve birden bir depo gördüm. Depoya girmiştiler yaklaştım ve camdan içeriye baktım o da oradaydı....7.Bölüm Sonu
Okuduğunuz için teşekkürler .
Vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin .
Yazım hataları içinde Özür dilerim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neden Sen
Teen Fiction-'' Aslı hadi kalk kahvaltı hazır . Aslıı kalkacak mısın yoksa ben seni kaldırayım mı ?!!'' Aslı :'' 5 dakikacık daha ne olur !!'' Aslı kalkmayınca Yıldıza döndüm Yıldızda hiç tepki vermiyordu . En sonunda Aslı'nın yanında ki su dolu bardağı görünce...