!! Geç Kalma !!

13 3 0
                                    

Hatırlatma;
Ücreti yarı yarıya ödedikten sonra indik taksiden en yakın zamanda bir araba daha almamız lazım galiba...

   Psiko:
Sınıfa girip çantamı bıraktım ve spor salonuna gitmek icin tekrar sınıftan çıktım . Basketbol oyniycaktım yorgunluğumu atmam gerekiyordu ve benim tek ilacım spor yapmak . Basket sepetinin olduğu yere yürüdüm güzel bir basket topu alıp bi kaç kere top sektirip potaya basket attım ikilik atmıştım bir kaç tane de üçlük attım yorulana kadar devam ettim ...
Jack : sıkıldımm of!  Hey Chan basket atmaya gidelim mi?
Chan:  Olur.  Yapacak daha iyi bir işimiz var mı  sanki,  şişt Baek geliyor musun?
Baek: Yok siz gidin. Ben kantine gidiyorum .
Jack : Tamam görüşürüz işin bitince gelirsin,  hadi Chan salona inelim .
(Chan kafa sallar ve sınıftan cıkarlar...)
Coco : Off Psiko nerdesin ya! Tuti knk sen gördün mü?
Tuti:  Yok knk görmedim ama kesin baskete gitmiştir, biliyorsun yerinde oturmayi sevmiyor psikocuk gskkff
Coco : Haklisin,  neyse oynasIn rahatlasın öyle gelsin sonra bize patlıyor hanımefendı...
Psiko
  Kendine gel Özge (kendiyle konuşur) kizlari da korkutuyorsun onlari korkutmaya hakkin yok!  Ceki düzen ver kendine gecmiş geçmişte kaldi geleceğine bak bir daha GEC KALMAK YOK... Afferin sana afferin ...


BÜLÜM SONU

Neden SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin