4.Bölüm

56 11 12
                                    

Ece:
Okula geç kalmıştım ama sınıfa girdiğimde hoca yoktu .Bunun rahatlığıyla sırama yöneldim, sıram arkada cam kenarında. Sırama oturduğumda kızlar hemen yanıma geldi , bir çok soru sordular daha fazla onların çenelerine dayanamadım ve her şeyi anlattım . Bir süre sonra sınıf hocamız sınıfa girdi. Kızlar istemeden de olsa sıralarına geçtiler. Hoca tatilde ne yaptığımızı sormaya başladığı gibi kulaklığımı taktım ve şarkı dinlemeye başladım , sesini çok açmadığım için hocayı ve sınıftaki konuşmaları duyabiliyordum .

 Hoca tatilde ne yaptığımızı sormaya başladığı gibi kulaklığımı taktım ve şarkı dinlemeye başladım , sesini çok açmadığım için hocayı ve sınıftaki konuşmaları duyabiliyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Asrın:
Okula geldiğimizde bahçede birkaç kızdan başka kimse yoktu bu kızlarda bize yiyecekmiş gibi bakıyorlardı . Müdürün odasına gidip sınıfımızı öğrendik daha fazla geç kalmamak için çocuklarla koşmaya başladık , sınıfın önüne gelince nefesimizin düzelmesini bekledik . Kapıyı çalıp sınıfa girdik ,sınıfa girdiğimizde çok şaşırdım çocuklara baktım onlarında benden pek farkı yoktu çünkü sınıfın hepsi kızdı . Bu şaşkınlığımın üstüne bir kere daha şoka girdim . Arka sırada oturan kızı hemen tanıdım , trafikte karşılaştığım motorlu kızdı . Onunda bana baktığını gördüm ama beni görünce önüne döndü yüzünde en ufak şaşkınlık belirtisi bile yoktu. Hoca kendimizi tanıtmamızı söyleyince kafamı çevirdim ve hocaya baktım ilk Berk ve sonra Cüneyt kendini tanıttı bende kendimi tanıttıktan sonra hoca oturacağımız yerleri söyledi . benim yerim arka tarafta çam kenarıydı yani motorlu kızın yanına oturmamı hoca söyledi . Oturacağım sıraya doğru yöneldim ve .......

4. Bölüm Sonu 

Önemli : Geç yayımladığım ve yazım hatalarım için özür dilerim. Çok fazla vaktim olmadığı için bölümleri kısa yazıyorum . Hikayemi okuduğunuz için teşekkürler .

BEĞENMEYİ  ve YORUM yapmayı unutmayın lütfen bu benim için çok önemli . :) 

Neden SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin