Herkesin

15 3 0
                                    

Hatirlatma:
Psiko
  Kendine gel Özge!. Kızları da korkutuyorsun onları korkutmaya hakkın yok!.  Ceki düzen ver kendine, gecmiş geçmişte kaldı geleceğine bak bir daha GEC KALMAK YOK...
Chan :

Jacksonla spor salonuna geldik ama kapıya yaklaştığımızda tanıdık bir sesin ''GEC KALMAK YOK ''diye yüksek sesle söylendiğini duyduk ve kapıdan kim olduğuna baktık Psikoydu.  Bu kiz sporu seviyor demek ki . Acaba içeri girince ne tepki vericek bize neyse şans şanstır denemek lazım... Jacksona baktım o da girmekle girmemek arasında kalmış gibiydi, ona baktığımı hissetmiş gibi bana dündü ve ...
-- knk ne yapalım girelim mi ? gidelim mi? 
Girsek ne olur diye düşündüm ya Psiko cıkar gider yada bizi kovar bu iki secenekten biri olacak ama denemek istiyorum işt--
Psiko : Hey siz!
aha sıctık ne kadar dikildik burda. Jackle bakıştık kız fark etmiş bizi. ona döndük tekar...
Psiko : Ne bakıyorsunuz olum?  Girecekseniz girin yada cıkın rahatca basket oynıyayım. 
Duyduklarımı bir az algılayamadım ve sordum
__ Oynaya bilir miyiz girersek yani!?
-- Girerken bana mı soruyorsunuz okul burası.  Bu spor salonu herkesin isteyen gelir istediği gibi oynar, sporunu yapar. Sadece orda dikilmenizden hoşlanmadim ve izlenmekten hoşlanmam anladın mı?
Jack: Haklısın . Tamam Chan hadi şurdan basket topu alıp geliyorum hemen ... jackson basket topunu almaya sepetin yanına gidip eline bir top al aldığı gibi topu bana attı )....

BÜLÜM SONU

Neden SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin