Tam o sırada telefonum çaldı ve arayan Murat'tı sanki kötü durumda olduğumu hissetmişti. Telefon sesiyle Ozan geri çekildi ve o iğrenç gülüşünü atıp masaya geri döndü. Telefonu actım Murat'ın sesini duymak o kadar iyi gelmişti ki anlatamam. Bir iki dakika sohbet ettikten sonra annemlerin yanına gitmem gerektiğini söyleyip telefonu kapattım. Masa döndüğümde herkes gülüşüyordu ablam müsade isteyip masadan kalktı hemşire olduğu için gitmesi gerekiyordu. Ablamın yerine ben oturdum ve tam karşımda Ozan vardı. Onun iğrençliğini düşünürken annemin bana seslenmesiyle dikkatimi anneme verdim. "Kerim ve Ozan bu akşam bizde kalacaklar kızım üvey kardeşinle daha iyi anlaşabilirsin böylece" dedi. Ağzım acık annemi dinliyordum ciddi olamazdı nasıl burada kalırlardı tanışalım dedik de annem nasıl bu kadar ileri gidebildi. Ozanın iğrenç bakışlarına mağruz kaldıktan sonra annemi mutfağa çagırdım.
- Anne nasıl böyle bir şey yaparsın nasıl kalırlar burada.
- Ya biz üvey kardeşinle daha iyi anlaşırsın diye bi akşam birlikte olalım istedik . Kızım lütfen kırma beni bidaha nasıl derim olmaz vazgeçtik kalamazsınız diye olur mu öyle şey rica ediyorum sadece bir gece.
Tabikide annemi kıramadım bir gece Ozan'a tahammül edebilirdim herhalde. Annem için hem en fazla ne olabilir ki annem yanımda zaten bütün gece Murat'la konuşurum daha sonra uyurum biter .. Murat'ı arayacaktım nasıl unuttum hemen arayayım.(Ozan'ın ağzından)
Bu akşam üvey anneciğimde kalma işi baya iyi oldu ya Derya ile biraz daha samimi olalım bakalım.(Derya ile devam)
Murat'ı arayıp bu akşam olanları anlattığımda çılgına döndü. O kadar sinirlendi ki her seyi göze alıp eve gelmeyidüşündü anneme olayları anlatmadığım için bana sinirlendi gece boyu Murat'la konuşacaktım eğer iki dakika geç cevap verirsem kalkıp gelecekti. Annemin yanına gittim ve yine bir şok daha yaşadım.- Kızım biz Kerim'le dışarı çıkıyoruz çok geç kalmayız siz de Ozan'la beraber güzel vakit geçirin olur mu?
Tabi ki üvey babamın ve Ozan'ın yanında anneme bağıramazdım. Ama bu olacak şey miydi şimdi nasıl beni bu pislikle aynı evde bırakırdı annemde haklı tabi canım saf annem hiç bir şeyden haberi yok ki nasıl söyleyecektim hem üvey kardeşimin bana sarktığını off..
- Tamam annecim keyfine bak çok geç kalmayın.
Annemle üvey babam evden çıktıktan sonra kendimi direkt odaya attım ve Murat'la mesajlaşmaya başladım. Ona bu olanları tabi ki anlatamazdım yoksa hemen çıkıp gelirdi zaten Ozan da beni rahatsız etmiyordu az da olsa içim rahatladı. Saat iyice geç olmaya başlamıştı ama annemler hala yoktu canım çok sıkılmıştı odadan dışarı çıksam Ozan'ın yüzünü görmek istemiyordum bu yüzden bilgisayardan bir film açtım ve izlemeye başladım film başlar başlamaz Ozan'ın odanın kapısını tıklattığını duydum ve korkarak kapının kilidini açtım.
- Ne oldu neden geldin Ozan?
- Sakin ol ya deminki olay için özür dilerim annenle babam otelde kalacaklarmış bu akşam biraz önce babam aradı beni annenin şarjı bitmiş sana söylememi istediler.
- Nasıl yani bu akşam birlikte mi kalacağız?
- Öyle görünüyor korkma benden gerçekten özür dilerim bir anda oldu gerçekten.
Ben daha bir şey demeden Ozan odadan çıkıp gitti belkide gerçekten pişmandı ki inşallah öyledir. Telefonumun sesi ile irkildim annem arıyordu hemen açtım ve bana Ozan'ın söylediklerinin aynısını söyledi sesi o kadar mutlu geliyordu ki uzun zamandır ilk defa annemin sesini bu şekilde duyuyordum ve anneme iyi geceler deyip kapattım filmi izlemeye devam ettim ne yalan söyleyeyim film çok sıkıcıydı. Filmi kapatıp yatağıma uzandığımda Ozan tekrar geldi onun da canı sıkılmıştı özür de dilemişti zaman beraber salona inip oturduk gayet normal bir şekilde oturup komedi programı izledik daha sonra telefonum çaldı arayan Murat'tı odama çıkıp Murat'la konuştum beni merak etmişti bende iyi olduğumu söyledim onun sesini duymak bile beni iyi etmeye yetiyordu. Ama garip olan bir şey vardı telefonu kapatırken " İçim hiç rahat değil bi anda size gelirsem hiç şaşırma'' demişti bende sadece gülerek cevap vermiştim telefonu masanın üzerine bırakıp yatağıma uzandım Murat'ı gerçekten çok özlemiştim aklımdan çıkmıyordu. Şuan onun yanında olmayı gerçekten çok isterdim. Bu sırada Ozan odama daldı ve bi anda bana sarılmaya başladı onu üzerimden itmeye çalıştım ama başaramadım daha çok sarıldı bana boynumdan öpmeye başladı çığırdım vurdum ama hala devam ediyordu üzerimdeki tişötü yıttı daha çok bağırdım ama nafile hiçbir işe yaramıyordu duyduğum tek şey ''Sadece bir gece benim ol'' demesiydi bunu duyduktan sonra daha çok çırpınmaya başladım tüm nefesini hissediyordum korkuyordum ve elimden hiçbirşey gelmiyordu odanın kapısının açılmasıyla Ozan'ın yere yığılması bir oldu gelen Murat'tı onu görür görmez ağlamaya başladım Ozan'ı dövüyordu benim ağladığımı görünce hemen yanıma geldi üzerime bir tişört giydirdi ve beni kucağına alıp arabaya bindirdi ağlıyordum Murat çok sinirliydi :
- Sen nasıl söylemezsin bana o köpekle evde tek olduğunu Derya beni delirtmeye mi çalışıyorsun ya ben gelmesem ne olacaktı ha?
Murat bana bağırıp çağırırken yapabildiğim tek şey hıçkırarak ağlamaktı. Bir kaç dakika sonra beni kendi evine getirdi kendimde değildim hala ağlıyordum. Beni dizine yatırıp saçlarımı okşamaya başladı bağırdığı için on binlerce kez özür diledi belkide benden yüzüme damlayan ıslakla kafamı yukarı kaldırdım Murat ağlıyordu evet o güçlü koskaca adam karşımda ağlıyordu:
- Derya sevgilim çok korktum. İçimdeki his getirdi beni size getirdi biliyordum birşey olacağını o herifi senin üzerinde gördüğümde çıldırdım sevgilim ben sana dokunmaya kıyamazken o nasıl sana yaklaşır . Özür dilerim senden sevgilim koruyamadım seni ..
Murat'ın sözünü dudaklarımla kestim .. çok seviyordum onu dayanamazdım ağlamasına, dudaklarından ayrılıp:
- Sen benim kahramanımsın sakın kendini suçlama seni çok seviyorum sevgilim iyiki hayatımdasın.
Murat beni kucağına aldı ve odasına çıkarıp yatırdı Seda'yı arayıp özet geçti beni idare edecekti. Daha sonra yanıma gelip yattı beni kollarının arasınaaldı o kadar huzurluydu ki bu durumu hiç bir şeye değişemezdim. Gözlerimi kapatmıştım ama hissediyordum başımda ağlıyordu. Benim koca kahramanım gözyaşı döküyordu..
EVET ARKADAŞLAR YENİ BÖLÜM İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ YORUMLARINIZI ESİRGEMEYİN VE TABİKİ VOTELERİNİZİ RAHATSIZ OLACAĞINIZI DÜŞÜNEREK +18 GİRMİYORUM BU KONUDA GÖRÜŞLERİNİZİ YAZARSANIZ SEVİNİRİM İYİ OKUMALAR ÖPÜLDÜNÜZ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR GENÇ KIZIN ARZULARI
ChickLitbeklemek hep bi umuttu. Peki ya umut beklemekte miydi?