Beden Dersi

355 14 2
                                    

Sabah bir korku ile uyandım. Gördüğüm rüya beni çok ürkütmüştü iki kız birbiriyle ormanda kavga ediyorlardı  korku filmlerindeki adamların sesleri gibiydi onların sesleride. Bu aralar çok rüya görmeye başladım. İnşallah kötü bir şey olmaz. Saate baktıgımda servisin gelmesine daha yarım saat vardı kalkıp hemen banyoya girdim ve günlük işlerimi yaptım çıktıktan sonra çantamı hazırlamaya başladım. Bugünkü dersler benim en sevdiğim derslerdi. Kimya kimya müzik rehberlik beden beden ve seçmeli beden bugün 4 saat beden işlicez çok güzel hemde üst üste bu zamana kadar sevdiğim en güzel ders programı...

Üstümü giymeye başladım okul müdürümüz kızdığı için beden kıyafetimi giyemedim neyse üstümü giydiğim anda sevisin kornası çaldı. Servise bindiğimde herkes bana bakıyordu neden olduğunu anlamadım. Neyse servisteki yerime oturdum yol boyunca hep camdan dışarı baktım o yüzden serviste neler oldu hiç dikkat etmedim. Ama yine servisten inerken herkes bana bakıyordu. Çok sinir oldum o ara herkese dalabilirdim. Çok sinirim bozuldu. Sınıfa doğru çıkmaya başladım ilk ders en sevdiğim ders kimyaydı tabiki.... Sınıfa girdiğimde Murat cam kenarındaymış aklım hala servistekilerin bana bakmasındaydı çantamı sıranın üstüne attım an küfür etmem bir oldu o anda Murat bana baktı şaşırmış gibiydi. Bende o zaman Murat'ı fark ettim. Sinirlerim bozuldu o yüzden gülmeye başladım. Murat yanıma geldi ve göz göze geldik çok güzeldi ama hemen bitti ve Murat

"Noldu?" Dedi. Bende

" Ya bişey olmadı sadece kafama bişeyler takıldı da.."

" Ya Derya soyle lütfen benden mi saklıyosun "

" Hayır Murat ama ya boşver seni de sıkmayayım..."

" Lütfen!!! "

Onun o tatlı bakışına dayanamadım ve söylemeye başladım.

" Ya şimdi sabah servise binerken herkes ters ters bana bakıyodu. İnerkende öyle neler oluyor çözemedim canım ona sıkıldı.."

" Derya bak bır sıkıntı varsa bana soyluyorsun hemen hallederiz.. Tamam mı benden saklamıyosun "

" Tamam Murat teşekkür ederim. Ben çozucem bu işi sen merak etme.."

Biz Murat'la konuştuktan sonra Merve sınıfa girdi ve " Günaydın " dedi. Bende " Günaydın" dedim. Murat da gülümseyerek bunu ifade etti. Merve yerini oturdu bende hava almak için cam kenarına çıktım. Okulun bahçesindeki kızlar beni gördüler ve gülmeye başladılar ya noluyo bu millete amına koyim.. Neyse noluyorsa bu günün sonunda belli olur. Ders zilinin calmasina 5 dakika kalmisti bizde asagiya indik.Sirada bile bu olay gerceklesti herkes bana bakiyodu merdivenden inerken Murat yanimdaydi ve kulagima " Gercektende herkes sana bakiyor noldu ki" diye fisildadi. Bende bilmiyorum dedim ve siraya girdik her  zaman ki gibi rahat hazir ol ve sınıfa çıktık cok sacma iyikide okul kiyafetimi giymisim cunku okul muduru kontrol yapti ve nerdeyse okulun yarisini kenara cekti. Ne bu kiyafet problemi anlamadim gitti okul kiyafeti ne alaka..

Sinifa ciktiktan sonra beni tek mutlu eden sey ilk dersin kimya olmasiydi. Bu gunku derse calistim o yuzden  derse katila bilirdim. Sinifa hoca geldiginde  hepimiz ayaga kalktik. Sonra kitaplarimizi  actik. Hoca gelir gelmez derse basladi ama dersi pek dinleyemedim. Dersin sonunda hoca beni yanina cagirdi ve ne oldugunu sordu bende kafamin biraz daginik oldugunu soyledim.

.......

Beden dersine girdigimizde siniftaki kizlar bir araya toplamis bir seyler konusuyorlardi. Hocanin geldigini gorduklerinde herkes yerine gecti. Her zamanki gibi hoca bos birakmisti. Hemen okulun arkasindaki oturaklara gittim. Sonra kizlar beni voleybol oynamaya cağırdilar bende onlari kirmamak icin yanlarina gittim. Mervenin yuz tipinin degistigini gordum bana cok degisik bakmaya basladi sanki dalicakmis gibi  tabiki oyle bir sansi yok onu mahfederim neyse top oynarken top okulun arkasina kacti ve kimse gitmek istemedi.

(Merve nin agzidan)

Herkesi örgütlemistim, Deryaya karsi onu beden dersinde dövücektim sen kimsinla beni sevdigim cocukla yakin oluyosun bunu sana ödeteceğim Derya..  Sınıfa ilk girdigimde Derya'nın bir seyler dusundugunu hissettim. Demekki ona baktiklarni hissetmis.. Derya yi beden dersinde top oynamaya cagirdik ve bilerek topu okulun arkasina attik. Topu almayada Deryayi yolladik.

(Derya'nin agzindan)

Topu  oyle bir yere atmislar ki bulamadim. Arkamdan birinin geldigini hissettim arkami dondugumde Merveyi karsimda gordum ve yaninda bizim sınıftan  Eda da vardi beni duvara yapistirdi ve

" Murat in peşini birak  kizim bak seni doverim arkam saglamdir"

"Bana bak kizim sen kimsinde benle konusuyosun ben sana ilk gunden beri isinamadim. Sen bana n e yapicami soyleyemezsin ayrica senin arka vere vere saglamdir. Tamm mi canim.."

Bunu dememle Merve bana tokat  atti. Bende  Merve'ye yumruk attim ve kavga etmeye basladik Merve'nin azindan burnundan kan gelmeye basladi ve arkasina bakmadan kacti...   O dersten sonra Merve'yi gormedim demekki okuldan kacmis Merve'yi agzi burnu kan icinde goren Murat yanima geldi ve ne oldugunu sordu.  Bende anlattim ve bana cok degisik biri oldugumu soyledi bunu neden soyledigini anlamadim ve sordum. Gozlerimin ici bakarak  "Seni Seviyorum" dedi. Ben oldugum yerde dona kaldim. Hic bisey diyemedim ve susup kaldim. Bir kac saniye sonra bende seni dedim ve sarildik sonra biraz konustuk okulun ilk  gunu ona karsi ne hissettigimi anlattim ve o da bana anlatti..

( Muratin agzindan)

Mervenin okulun arkasindan agzi burnu kanarken gordum hemen Derya'nın yanina gittim ve ne oldugunu sordum onun bu kadar sinirlenebilecegini hic dusunmemistim ama iyi benzetmis kizi helal olsun... Bir sure sonra deryayla goz goze geldik artik dayanamadim ve "Seni Seviyorum" dedim ve oda biraz bekledi ve beni cok korkuttu bana kizip tokat atacagini sandim ama o da bana beni sevdigini soyledi.  Butun gun deryayla konustuk okulun ilk gununden benden hoslaniyormus benim ondan hoslandigim gibi........

( Derya nin agzidan)

Okul cikisi Murat beni eve birakti sonra aksam mesaj atarim dedi bende onu optum ve o da evine gitti.

Arkadaslar insallahyenibolumubegenmissinizdir +1 voteyenibolumsiziseviyorum.. :-)


BİR GENÇ KIZIN ARZULARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin