Ya salgına yakalandım inanamıyorum nasıl bir grip böyle hapşuuu!ayy heryerim agrıyor bugün okula da gidemeyeceğim bide Murat'ı göremicem off Murat off neyse okul müdürünü arayayımda okula gelemeyeceğimi söyleyeyim. Aaaaaaaa Murat tekrar mesaj atmış neden cevap yazmıyosun diye off ne desemm görmedim demek en iyisi off cevap yazmış peki diye Allah'ım yaa çok tatlı bende öyle diye mesaj atim..
neyse işte biz muratla böyle uzun uzun konuştuk okula gelip gelmeyeceğimi sordu bende hayır dedim neden deyip üzgün işareti yolladı bende grip olduğumu söyledim o da geçmiş olsun dedi sonra okul müdürünü aradım ve anneme verdim okula gidemeyeceğimi söyledi boş boş evde yatıcamm....
Saat 4 e kadar kadar evde boş boş oturdum ama saat dörtten sonra sınıf arkadaşlarım bana geçmiş olsun demek için eve kadar gelmişler tabiki benim en yakın arkadaşım Merve'de gelmişti onları karşıladım. Murat geçmiş olsun diyerek sarıldı o anın hiç bitmemesini istedim ama malesef bitti. bir kaç dakikaa sonra Merveye kim kurdu bu planı dedim aldıgım cevap karşısında şok oldum MURAT demez mi bide inanamıyorum ya Murat gidelim demiş........arkadaşlarım bir saat kadar bizde oturduktan sonra evlerine gittiler evden en son Murat çıktı ve bana akşam mesaj atıcam lütfen cevap yaz dedi ayyy inanamıyorum.. akşamın bir an once olmasını istiyorum.....
ARKADAS İŞTE YENİ BÖLÜM İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ LÜTFEN KONUYLA İLGİLİ ÖNERİLERDE BULUNUN SONUÇTA OKUYACAK OLAN SİZSİNİZ İYİ OKUMALAR :DDDD
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR GENÇ KIZIN ARZULARI
ChickLitbeklemek hep bi umuttu. Peki ya umut beklemekte miydi?