MULTİMEDYADA DERYA VE MURAT VAR....
Muratla o kadar güzel bir hafta geçirdik ki anlatamam bana hediyeler aldı sonra gezdik dolaştık bir suru fotoğraf çektik... Yarın beni bir yere götürcekmiş bakalım neler olacak. Okulda da hayatım çok güzel artık Merve'yi unutursak ama kimya ögretmenimiz gidecekmiş ya çok uzuldum onun sayesinde sevmiştim ben o dersi ya neyse...
Telefonum çaldı ve koşa koşa bakmaya gittim. Arayan sınıf arkadaşım Seda'ydi Merve'lr kavga ettikten sonra o benim yanımda oldu onun da sevgilisi var o da bizim sınıftan adı Cenk Murat kadar yakışıklı olmasada oda sınıfın yakışıklılardan.. Telefonu açtığımda Seda:
- Derya naber
- İyi canım senden?
- Benden de iyi şey Derya yarın bize gelsene...
- Canım ya biz muratla buluşucaktık..
- Hmm anladım kanka tamam o zaman...
- Noldu ki?
- Dolaşırız diye dusunmuştum..
- Hm. Çok isterdim ama Murat la çıkıcaz Seda sonra söz dolaşırız canım...
- Tamam sorun değil canım hadi by..
- By
Seda yı kırmak istemezdim ama Murata söz vermiştim o yüzden gidemedim olsun çok heycamlıyım ya sanki ilk defa buluşacakmış gibiyim. " DERYAA!!!" annemin bağırma sesi ile irkildim ve "Efendim anne ! " diye bağırdım beni yemek için çağırıyormuş. Aşağıya indiğimde annem babam ve ablam beni sofrada bekliyorlardı güzelce yemeğimi yedim ve salona geçip oturdum telefonuma baktığımda Murat mesaj atmıştı " Nasılsın aşkım" bende kendi kendime gülerek cevap yazdım " İyiyim canım sen?" yazdım ablam salona geldiğinde benim güldüğümü gördü ve Muratla konuştuğumu anladı... Ona bakarak gulup telefonuma geri döndüm Murat çoktan mesaj atmıştı " Bende iyiyim bebeğim yarın gidiyoruz demi bavulunu hazırla " Mesaja baltığımda Muratın bavulunu hazırla demesinden hiç bişey anlamamıştım ve " Bavul ??? " diye cevap yazdım. Bir kaç dakika sonra annemin telefonu çaldı ve annem konuşmaya başladı..
- Alo ?
- Meraba Derya nın annesi ile mi görüşüyorum?
- Evet siz kimsiniz ?
- Ben onun yakın arkadaşı onunla üç günlük okul gezisine gidecektik. İzin aldımı diye soracaktım da...
- Peki çocuğum ben bir konuşayım onunla bir dakika...
Annemin konuşmasını dinliyordum ama o sırada telefonuma mesaj geldi ve gelen mesaja baktım Murattan dı " Annen ne diyosa öyle evet tamm de" yazıyordu bende hemen " peki " diye cevap yazdım ve annem beni çağırdı ve " Kızım arkadaşın arıyor okul gezisi varmış gidecek misin biz izin veriyoruz" dedi. Bende " aa evet unutmuşum anne sana söylemeye gidicem.." Dedim ama ne olduğunu anlamamıştım. Annem telefonla konuşmaya devam etti kapattığında telefonuma mesaj geldi. Murat " Şimdi hazırlicak mısın bavulunu" dedi ve bende hemen odama çıkıp bavulumu hazırlamaya başladım hazırlarken Muratı aradım:
- Alo aşkım nereye gidiyoruz dolaşmıcak mıydık sadece...
- Gidince gorursun bir tanem sana bir sürprizim var..
- Ya merak ederim ama Murat söyle ya..
- Bazen merak etmek güzeldir bebeğim ama çok mutlu olacaksın sabah 9.00 da alıcam seni geldiğimde hazır ol bitanem tamm mı?
- Tamam aşkım seni çok özledim ya...
- Bende bebeğim ama tam üç günü beraber geçiricez..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR GENÇ KIZIN ARZULARI
ChickLitbeklemek hep bi umuttu. Peki ya umut beklemekte miydi?