f i v e

3.9K 235 16
                                    


Author's P.O.V

Setelah 20 minit Jungkook menunggu di meja makan. Akhirnya Jimin muncul dengan 2 pinggan pancake yang menyelerakan di tangannya.

"Nah~ dah siap~" Jimin hyung meletakkan pancake tersebut dihadapan Jungkoook . Jungkook terliur dengan aromanya. Fuh terbaikk

"kook.. sebelum makan.." Jimin
menundukkan kepalanya.

"n-nak m-morning kiss b-boleh?" Kata Jimin dengan agak perlahan tetapi boleh didengari dengan jelas oleh Jungkook.

Jungkook tanpa membuang masa mencium bibir isterinya dengan penuh kasih sayang.

Ciuman yang penuh dengan cinta.

Kruukkk..

Bunyi perut Jimin membuatkan ciuman mereka terhenti. Jungkook tergelak kecil kerana isterinya kelihatan sangat sangat comel.

"Nampaknya baby kita lapar , makan lah hyung. Sian baby kita kelaparan" Kata ku. Jimin hyung mengangguk lalu memakan pancake tersebut dengan lahapnya.

Jungkook tersenyum kecil melihat isterinya.

Jeongmal kyeopta.

--

Selepas mereka bersarapan. Mereka menaiki kereta menuju ke Hospital Mamon untuk berjumpa Jin hyung. Mereka ingin mengetahui jantina bayi mereka supaya senang untuk membeli pakaian dan mainan buat cahaya mata mereka yang bakal lahir.

--

"Hurm... okay.. bayi ni sihat , dia membesar dengan bagus. Jantinanya ialah..." Jimin dan Jungkook memandang Jin dengan wajah ingin tahu.

"Bayi kamu berdua ialah lelaki~" Kata Jin . Jimin tersenyum kerana sudah mengetahui jantina anak mereka.

"So dah tahu jantina ni cipta lah nama untuk anak kamu berdua~" Kata Jin sambil mengukirkan senyuman.

"Gumawo Jin hyung " Ucap Jungkook lalu mengajak Jimin keluar dari bilik tersebut.

TBC

Double update lolz ヽ(゚∀゚)ノ

♂ourbby ◈ jikookWhere stories live. Discover now