Author's P.O.V (ノ゚▽゚)ノ1 jam kemudian , Taehyung akhirnya pulang. Jimin yang mengantuk itu duduk disofa sambil mengusap perutnya.
Sedang dia mengusap perutnya , tiba-tiba dia teringat sesuatu.
"Jungkook?! mana Jungkook?!" Monolog Jimin.
Dia pun bangun dengan perlahan walaupun dia hampir tergolek tapi dia selamat. Kemudian dia pun berjalan sepertu penguin ke bilik perkongsian dia dan suami terCHENta nya.
--
Jimin memulas tombol pintu tersebut.
"Erk? Kunci?" Soal Jimin sendirian.
Pintu itu diketuk.
"Kook-ah? bukak pintu!" Jerit Jimin.
"Taknak" - Jungkook
"Wae?" Suara Jimin kedengaran sedikit sedih.
"Pergilah kat Taehyung hyung tuh , kookie ni kan hanya tunggul tak berbayar." Kata Jungkook.
Cemburunya nampak sangat.
"Ala.. dia dah balik lah bukak lah pintu..." Balas Jimin.
Beberapa minit kemudian pintu pun dibuka. Jimin masuk kedalam bilik itu lalu menutup pintunya.
Jungkook sedikit pun tidak memandang isterinya. Dia tersenyum sambil bermain telefon pintarnya.
Jimin mula merasa musykil. Dia pun berbaring disebelah Jungkook.
"Buat apa tuu?~" Jimin mendekatkan mukanya ke telefon pintar Jungkook.
"Pergi sana lah" Jungkook memusingkan badannya kearah lain.
Jimin kecewa. Dia mempoutkan bibirnya.
"Kenapa ni kook ?" Soal Jimin.
"Tak ada apa..." Balas Jungkook datar.
"Kook.. bagilah tau" - Jimin
"Tak ada apa lah heishh.." - Jungkook
"KOOK! BAGILAH TAHU-- MMPH!!"
Jungkook melumat bibir Jimin dengan rakus. Tubuh Jimin dipeluk dengan kuat.
Setelah 3 minit mereka berhuhu. Akhirnya Jungkook pun melepaskan ciuman tersebut. Mata Jimin ditatap.
"Lain kali.. jangan dekat dengan namja lain , kook tak suka. Hyung hanya milik Jeon Jungkook , tak ada orang lain boleh ambik hyung dari kook kalau ada. Kook akan cari orang tuh dan pastikan dia takkan hidup lama. Ara??" Bisik Jungkook.
Pipi sang isteri merona merah. Dia terpaku kerana Sang suami yang tiba-tiba menjadi sebegini.
"N-nae... arasseo.." Balas Jimin terketar-ketar.
"Bagus.. tidur jom.." Ujar Jungkook lalu menarik Jimin untuk berbaring disebelah nya.
-
TBC
huii maaf lambat update :3 busy skang uhukss and mian part ni pendek , japgi author nak pub lagi satu part so bersedia huhu~ ff ni pun dah nak abes dah lagi 2-3 part lagi . ok tata~
YOU ARE READING
♂ourbby ◈ jikook
Kurzgeschichten♂ hanya perjalanan pahit manis pasangan berkahwin iaitu jimin dan jungkook yang dikurniakan cahaya mata.