Jungkook's P.O.V4 Bulan Kemudian~
Aku membaringkan badan ku diatas sofa lalu meletakkan kepalaku diatas peha Jimin.
Aku memusingkan badanku agar menghala ke arah perut Jimin yang sudah besar sedikit.
"Hey baby~ appa tak sabar nak tunggu kamu lahir , nanti appa akan ajar kamu main gitar~ supaya boleh jadi macam appa okay?" Kataku kepada perut Jimin seolah-olah aku bercakap dengan bayi didalam perutnya. Lalu aku mencium perut isteriku.
"Hahaha~ kook-ah , jangan cium dia jer isteri kesayangan ni tak dapat kiss ke?" Kata Jimin sambil pout. Kyaa my kyeopta wife.
"Hihihi~ ofcoz lah akan dapat kiss dari suami tersayang ni" Aku bangun dari peha Jimin lalu menghujani mukanya dengan ciuman.
Bahagianya.
--
1 Bulan kemudian
Still Jungkook's P.O.V
Setelah penat bekerja akhirnya aku pulang ke rumah. Aku membuka pintu lalu menanggalkan kasutku.
"hyungie~" Panggilku. Tetapi tiada jawapan.
Mungkin hyung tengah tidur.
Aku pun berjalan menuju ke bilik kami. Aku membuka pintu bilik tersebut lalu mataku melihat susuk tubuh isteriku yang sedang menangis diatas katil.
"Hyung! waeyo?" Aku berlari ke arah hyung lalu memeluknya.
"H-hyung.. d-dah gemuk.. m-mesti kook t-tak sayang hyung lagi.." Kata Jimin sambil menangis.
"Yahh.. jangan cakap macam tuh , hyung tak gemuk pun. Cuma baby kita yang membesar kat dalam tuh." Kataku lalu mengusap rambut isteriku untuk menenangkannya.
"T-tapi.. h-hyung makan banyak.. hiks.. kesian kook kena beli barang dapur selalu. Hyung ni hiks menyusahkan jer" Kata hyung lagi lalu dia menangis dengan lebih teruk.
Aku mencium pipinya yg tembam itu lalu mencubit nya.
"Tak menyusahkan lah , lagipun hyung kena makan banyak supaya baby kita sihat. and kook suka kalau hyung chubby boleh picit~" Kataku sambil mencubit kedua pipinya. Jimin hyung gelak kecil.
Aigoo kyeoptaa.
"Hihi.. g-gumawo.." Jimin hyung akhirnya tersenyum sedikit.
"Lagi 3 bulan jer , tak sabar nya nak tunggu baby kita lahir~" Kataku. Jimin hanya mengangguk lalu mencium pipiku.
"Kamu je lah yang bahagia , nanti time baby ni lahir hyung yang kesakitan" Kata Hyung sambil pout.
"Alolololo , tu lah siapa suruh mengandung HAHAHAHAHA" Gelakku.
PLAKKK!
Wajahku ditampar oleh Jimin hyung
"Siapakah punca bayi ini wujud? kamu kan? takkan lah hyung sendiri yang buat. Aigoo." Kata Jimin hyung.
Aku menggosok pipiku yang merah dek tamparan ibu mengandung Jimim hyung.
Sakit setan.
TBC
YOU ARE READING
♂ourbby ◈ jikook
Storie brevi♂ hanya perjalanan pahit manis pasangan berkahwin iaitu jimin dan jungkook yang dikurniakan cahaya mata.