1.

345 32 26
                                    

Celé naše město má jako v hrsti. Je to doslova postrach všech zlodějů, vrahů(i když on sám je v podstatě vrah taky) a jiných zločinců. Každého takového zabije. Nikdo neví jak je může zabíjet tak rychle, přesně, bezcitně a zároveň tak neviditelně. I když třeba zabije někoho přímo uprostřed náměstí, kde se to svědky jen hemží, nikdo ho nevidí kam běží, jakým směrem utekl nebo jak se vypařil. Nikdy za sebou nezanechá stopy kromě těla. O kom je vlastně řeč? O velkolepém sériovém vrahovi, Martinu Carevovi. Je to dospělý neko kocour,ale měří jen cca 168cm. Jeho černá ouška ladí k slámově žlutým vlasům. Má je učesané(spíš nenapravitelně nepoddajné) tak, aby zakrývalo jedno ze dvou smaragdově zelených očí. V těch očí je možné, a to dost často, vidět jiskřičku života. Na kamerových záznamech je to jasně vidět při vraždách, čím krvavější, tím víc jiskra v jeho oku je vidět. Je to fakt děsivý.

I když to je velmi krvavý zabiják, většina lidí ho zbožňuje, především ta dívčí část. Má vysportovanou postavu a s jeho rebelským úsměvem je pro ně téměř k sežrání. Když se v televizi objeví jeho fotka, tak určitě se z těch holek stávají Niagarské vodopády. Ale fakt, že zabil někoho dalšího, jim nevadí. Pche, s tím mám práci až já.

Já musím vždycky řešit když někoho zapíchne, rozporcuje, zmlátí nebo uškrtí. Je to hnus, hledat kolem stopy, přestože je velká pravděpodobnost, že tam žádné nejsou. Jo asi si většina lidí řekne " když víte jak vypadá tak nemůže být tak těžké ho najít". Ale on se vypaří jak pára nad hrncem a není k nalezení. Kdyby byl živel, tak by byl pravděpodobně vítr. Všichni ho cítí, vědí kde je, ale když zmizí, nikdo neví kam.

Zrovna teď jedu k dalšímu případu. Jmenuji se Karel Kovář a jsem také neko kocour. Mé bystré smysly mi pomáhají k nalezení stop, podle nich pachatele a tím vyřešení vraždy či krádeže. Moje uši jsou čokoládově hnědé s huňatým ocáskem stejné barvy. Kromě toho si taky na mě lidi jako první všímají i nebesky modrých očí, které většinu lidí fascinují. Alespoň si nevšimnou jak nevypracované tělo mám. Jsem vysoký 168cm, takže spíš menší.

Podle informací podaných po telefonu vím, že jedu k další vraždě. Samozřejmě jeho dílo, jak jinak. Po hodině jsem dorazil na místo a vidím dvě policejní auta. Rychle přibíhám, i když vím, že mě nic hezkého nečeká.

,,Dobrý den pane Kovář. Dnes je to sériový vrah, který je na útěku už několik měsíců, Radek Mlynář. Byl zabit někdy kolem dvanácté, zastřelen a prořezán nožem. " podá mi podrobnosti policajt při mém příchodu. Pokývu hlavou a zeptám se:
,,A našli jste už nějaké stopy?

,,Bohužel ne. " zakroutí hlavou. Povzdechnu si. A takhle je to vždycky. Žádné stopy, jen tělo a občas spousta krve. Podíval jsem se na místo činu. Tělo,zahalené černým igelitem, bylo ohraničeno žlutou páskou a přirozeně i mnoha čumily. Naštěstí kolem igelitu moc červené krve nebylo, protentokrát ho "jen" zabil.

Ulicí se ozve dívčí křik. Upoutá to pozornost všech, včetně mě. Nějací tři kluci drží malou neko kočku a něco jí provádí. Ona se snaží s sebou házet, bránit se, ale ti dva ji pevně drží. Jak ohavné, tři na jednoho. Štve mě to a zrovna se chystám jít za nima, když v tom spatřím něco nečekaného. Martina. Odkudsi přiskočil a prvnímu hned automaticky vrazil nůž do břicha. Jakmile bolestí padl na kolena, kopl ho do hlavy a on přepadl na záda. Poprvé v životě ho vidím na živo v akci. Je doopravdy velmi rychlý a jak vidím i brutální, bez náznaků lítosti toho, kterému vrazil nůž do břicha, kopl znovu do obličeje. Druhému vrazil bez ostychu pěstí i když je o hlavu menší. Dal mu pěstí znovu a když mu to chtěl dotyčný oplatit rychle to vykryl a podrazil mu nohy. Slítl na zem taky a už mu  Martin okamžitě kopal do obličeje a doslova skákal po břiše. Skákal na něm takovou silou až mu z úst krev tekla.Dával do toho tolik energie a bylo až děsivé vidět s jakou chutí ho zraňuje. Když ho to přestalo bavit, nehledě na to,jestli žije či ne,mu rozpáral břicho. Všude kolem se rozlila krev rudá jako plátky květů růže. Vražedně pohlédl na třetího a ten vzal radši nohy na ramena než aby se nechal zabít. Stejně si myslím, že ho dřív nebo později zamorduje taky.

Vrah [mavy]Kde žijí příběhy. Začni objevovat