Arkamı döndüğümde onu gördüm.Havalı havalı yanıma doğru yürüdü.Bende yürümeye başladım."Efendim." dediğimde "Ben sana dese geç kalma demedim mi?" dediğinde "Evet.Dedin.Uyuya kaldım ve derse de gelmedim." dedim."Nereye gidiyorsun?" dediğinde ona baktım ve dedim ki "Sanane" durduk."Telefonunu almaya gidiyorsun ve ben de seninle geliyorum." dedi.Bunları nerden biliyordu.Yo diyemem çünkü gerçekten telefonumu almaya okula gidiyordum.Okula girdim.O kayboldu.Sınıfa çıktım telefonumu aldım mesaj geldi."Kantine gel." özel numaraydı.Kantine indiğimde gerizekalı karşıma çıktı."Napıyorsun ya ödüm koptu." dedim."Kork diye yaptım zaten." dediğinde güldü."Ne gülüyosun.Çok mu komik." dediğimde "Gidecek miyiz yoksa burada mı durucaz?" dedi."Sanane Allah Allah." dedim ve yere çöktüm."Gitmiyoruz yani" dediğinde o da yere çöktü."Yo ben gidiyorum sen burda kal." dedim ayağa kalkıyordum ki beni kolumdan yakalayıp kucağına oturttu."Bırak beni." dedim."Adımı merek etmiyor musun?" dediğinde düşündüm.Evet neydi bu çocuğun adı.Adını merak ediyordum ama ona bunu diyemezdim."Yo merak etmiyorum." deyip ayağa kalktım.Okuldan çıktığımda o çıkmamıştı.Napıcak orda mı kalıcak.Aman banane.Ah merak ediyorum.Adı ne neden orada kalacak benden ne istiyor.Bi dk telefon numaramı nerden biliyo.Ben bunları düşünürken eve gelmiştim.Enes uyumuştu.Yanına girdim ve ona sarılarak uyudum.Genellikle o bunu yapardı.Ben uyurken sessizce yanıma uzanıp bana sıkıca sarılırdı.İçimden ona daha çok sarılmak geldiğinde ona daha çok sarıldım.Uyuya kaldım öyle.Sabah uyandığımda horluyordu.Kahkaha atmamak için kendimi zor tutuyodum.En sonunda çok sesli bir şekilde kahkaha attım.Tek gözünü açıp bana bakınca "Noldu" dedi ona gülerek "Çok fazla horluyosun" dedim."Hadi canım." dedi ve bana sarıldı.Gülüyorduk.Dün sabah ölü gibi kalkmıştım ama bu sabah gülerek uyanmıştım.Hayırdır."Hadi kalk okula geç kalacağız." dedim.Alnımı öptü.Yataktan kalktım.Odama gidip giyindim.Parfümümü de sıkıp çıkarken merdivenlerde beni beklediğini gördüm."Ooo bu sana hediyeydi.Acaba kim almıştı?" diyerek güldü." Çok komik" deyip bende güldüm.Okula girdiğimizde konuşuyorduk ve çok komik şeyler dediği içinde gülüyorduk.O sırada Enes'e bi kız çarptı.Enes " Önüne baksana kızım " diye bağırdı."Enes sakin." deyip onu sakinleştirmeye çalıştım.Kız gerçekten güzeldi."Sen bakmıyordun önüne.Sevgilinle malak malak gezersen böyle olur." dedi kız.Bize sevgili dedi mal.Enes "O benim sevgilim değil.Sensin o malak." dedi.Ben güldüm."Dikkatli ol ben hayalete dönüşebilirim ve öyle şeyler yaparım ki aklını kaçırırsın." deyince Enes'le beraber güldük."Yaw he he." deyince Enes yine güldük.Kız bize pis pis bakarak gitti.Bu neydi şimdi.Enes'e dönüp "Güzelmiş." dedim."Siktir et." dedi.Güldük.O sınıfına girdi.Bende üst kata çıktım.Sınıfa giriyordum ki telefonuma mesaj geldi."Samet Öztuna" diye bir mesaj.Özel numaradandı.Kimdi bu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başımın Belası #Wattys2015
Romanceİki ev arkadaşı ve onların aşkları.Okuyun ve görün.