16-Bebek gibi

1.4K 98 9
                                    

Annesi salondaydı."Oğlum hoş geldin." dediğinde arkası bize dönüktü kadının."Bak sana kimi getirdim." dedi Samet.Kadın bize döndüğünde beni gördü.Tebessüm etti.Samet sessizce "Sen nasıl bir kızsın git elini öp." dediğinde güldü.Yanaklarım kızarmıştı eminim.Annesinin yanına yaklaşıp elini öptüm."Çok güzelmişsin." dedi."Teşekkür ederim." dedim."Benim uyumam gerek.Size eşlik edemeyeceğim için üzgünüm." dedi."Yok ne demek iyi geceler." dedim.Samet annesinin alnını öptü.Neden onu öpünce bende istiyordum.Kıskanmıştım.Evet napabilirim.Samet yanıma gelip "Kıskandın mı?" deyip güldü."Kim?Ben mi?Senii!" dediğimde hala gülerek "Evet sen.Başka biri var mı burada Alara?" dediğinde "Saçmaladın." diye de ekledi gülerek."Hayır." dedim."Tabi canım öyledir kesin." dediğinde "Keser misin artık?" dedim."Tamam napıyoruz?" diye sordu.Koltuğa geçip oturduğumda "Film getir." dedim.Güldü.Yanıma gelip oturdu ve "Ooo bana emir mi?" dedi ve devam etti "Bak canım üst katta sağda bir tane oda var orada film kutusu var çek getir bir tane hadi çabuk." dedi.Gözlerimi devirerek yerimden kalktım.Üst kata çıktığımda oda bembeyazdı.Her şey beyaz.Resimlere baktığımda burası Samet'in odası olduğunu anlamıştım.Anlaşılan beyaz rengini seviyordu.Bende siyahı severim.Bu nasıl bir zıtlık.Siyah ve beyaz.Bir tane film seçip aşağıya indim.Filmi takıp yanına oturdum.O da yiyecek bir şeyler ayarlatmıştı.Filmi değil resmen onu izliyordum.Çok güzel yiyordu.Koca bir çikolatayı ağzına attı.Sonra gülerek filmi durdurdu.Bana döndüğünde "Filmi izle beni değil." dedi.Hala gülüyordu.Hoşuna gitmişti onu izlemem.Bende gülerek dudağındaki çikolatayı elimle sildiğimde "Bebek gibi yiyorsun." dedim.Yüzü gerilmişti.Filmi açtı tekrardan.Filmin sonlarında onun omzuna koydum başımı.Uykum gelmişti ve o hala filmi pür dikkat izliyodu."Böyle dikkatli sakın kızlara bakma yoksa o gözlerini oyarım senin.Nedenini soracak olursan...Çok güzel bakıyorsun.Dikkatli,çekici ve baştan çıkarıcı." dedim ve uykunun kollarına bıraktım kendimi.Duymuşta hatta sırıttığını görmüştüm.Beni kucaklayıp o beyaz odaya yani kendi odasına getirdi.Yatağa yatırıp ayakkabılarımı çıkardı.Üstümü örttü."Hani kıskandın ya bu onun hediyesi olsun." dediğinde alnımı öptü.İşte bu.Tamam evet anneni kıskandım."İyi geceler baş belası." deyip odadan çıktı.Bende uykuma ara vermeden devam ettim.

Başımın Belası #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin