Sabah uyandığımda koltukta olduğumu fark ettim.Ders çalışırken uyuya kalmış olmalıydım.Her tarafım uyuşmuştu.Ayağa kalktım mutfağa doğru gidiyordum ki telefonuma mesaj geldi.Ev arkadaşım olan Enes'ten gelmişti mesaj.''Uykucu uyan artık!'' diye.''Uyandım.'' diye mesaj attım.Kahvaltı yapmadan üstümü giyinip saçlarımı özenle yapıp makyajımıda eksik etmeden dışarı çıktım.Soğuk vardı.Bu havayı çok seviyordum.Neden bilmiyorum ama bana iyi hissettiriyordu.Havayı her içime çektiğimde dahada havalanıyordum.Yavaş yavaş yürüyordum.Saate baktığım da dersin başlamasına az kalmıştı.Koşarak okula girdim ve hızımı hiç kesmeden sınıfa koştum.Kahretsin!Hoca derse girmişti.Bu kadın sınıfın kapısında yatıyordu sanki.Zil çalar çalmaz içeri giriyordu.Kapıya vurdum ve içeri girdim.Nedense herkesin gözü üstümdeydi.Doğru ya güzelim ben bakıcaklar tabiki.Ah mallar.Sırama geçip oturacaktım ki yerimde o mal kızın oturduğunu gördüm.Yanına gidip ''orası benim yerim'' dedim.Kız bana mal mal bakıyodu.Sinirimden üstüne atlayabilirdim.Enes'te ''uza'' deyince mal kız yerimden kalkmak zorunda kaldı.Kitaplarımı önüme çıkardım.Dersi dinlemiyordum.Dışarıya bakarken bir çocuk ilişti gözüme.O da bana bakıyordu.Bu çocuk gerçek miydi?Biri bu kadar yakışıklı olabilir miydi?Dalıp gitmiştim Enes'in dürtmesiyle ona ne var dercesine baktım ve ''Hoca seni çağırıyor'' dedi.Hocanın yanına gittiğimde ona kantinden su almamı istedi.Neden ben diye sordum kendime.Gerizekalı dersi dinlemiyorsun da o yüzden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başımın Belası #Wattys2015
Romanceİki ev arkadaşı ve onların aşkları.Okuyun ve görün.