Bölüm şarkısı: Way down We go|Kaleo
▪ Remember Why you started. Why you lived, Why you stayed.
▪
Derken nöbetçi seslendi.
'Yat borusunu çalıyorlar,3 gün cezası var.'dedi.
Hemen geliyorum Yoldaş! dedim.
Ve sana veda ettim.
Ah, oysa ki nasıl isterdim seninle gelmeyi.
Seninle.
Seninle.
▪
'Kollarının açısını ayarlaman gerek.' Genç adam ellerini yumruk yaparak ayarladığında genç kız ona baygın bakışlar attı. Uzun dalgalı saçlarını arkadan düzgünce toplamış olmasına karşın saçları yer yer dışarı fışkırmış alnında birkaç ter damlacığı birikmişti. Kız odasına gidip duş almak istiyordu, ahır gibi koltuğuna yemin edebilirdi.'Ben bir büyücüyüm Klass, nasıl dövüşeceğimi öğrenmeme gerek yok.'
Kızın kahverengi gözleri oğlana meydan okurcasına dikildi. 'Kendimi koruyabilirim. ''Büyü yapamayacağın bir an geldiğinde hazırlıksız yakalanmanı istemiyorum. ' Oğlanın yüzüne endişeli bir ifade yerleşti. 'Şimdi tekrar saldır.' dedi o ve yanındaki diğer oğlan yumruklarını öne çıkardıklarında.
Genç kız ofladı ve karşında duran iki oğlana doğru atağa geçti. Onlar kıza vurmak için atağa geçerken kız çevikçe tekmeleri savuşturuyordu. Birkaç başarılı savunmanın ardından Kız Jack'in ona doğru savurduğu tekmeyi başarıyla savurduğunda durdu ve zafer kazanmış bir edayla gülümsedi. Ancak o sırada gelen Klass' ın hareketiyle yere serildi.
'Almanca nasıl küfrediliyordu? '
Genç oğlan kızı duymazdan gelerek kalkması için elini uzattı. 'Kural 1: Dikkatinin dağılmasına izin verme.'
Genç kız oflayarak oğlanın elini tuttu. Zıplayarak ayağa kalktı ve yumruklarını sıktı.
'Hızlı öğrendiğini sanıyordum,belalı, zekiliğini fazla abartmışım sanırım. ' Jack, gülmeye başladığında bir yerlerine sağlam bir tekme yedi.
O acıyla inlerken kız Klass' a 'O beni kışkırttı.'diye şikayet etti. Klass'ın gergin yüzü gevşedi ve gittikçe yumuşamaya başladı. 'İşte benim çılgın kızım.' diyerek kızın saçlarını karıştırdığında kız yüzünü buluşturdu. 'Ben çocuk değilim Klass.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Everything I Loved|Sirius Black Fan Fiction
Fanfic"Bir gün ismimiz okunacak Ayrılık vakti gelip çatacak Ben hep seni düşüneceğim Ta yüreğime sokup bekleyeceğim İşte orada lambanın altında Seni sımsıkı sarıp İyi geceler dileyeceğim. Benim lambalı sevgilim." ** Buraya ait değilim. Bundan ismimin M...