Bölüm 1& Yeni bir seyler

103 13 8
                                    

Merhaba ben geldim..İlk hikayemle karşınızdayım..Biraz heyecanlı birazda meraklıyım...Bakalım hikayemi beğenecekmisiniz.
Bugüne kadar okudugunuz hikayeleri bir yana bırakın ve öyle okuyun.Sizi şaşırtacak şeyler olabilir..

Ah kalbim fazla mı çarpıyor ne .Sadece yeni bir okula -12.sinif olarak- başlıyordum.Koridorda, sınıfın kapısının önünde durup derin bir nefes aldım.Gerçektende çok heyecanlıydım.Sınıfın kapısını tıklatıp iceri girdim.Herkez bana bakti ve bir 'oo' sesiyle kendime geldim. Sınıfta birkaç sıra haricinde heryer doluydu.Tatlı insanlara benziyolardı.Acaba anlaşabilecekmiydik.Yeni arkadaşlar yeni bir hayat.

Sınıf ögretmeni "Hoşgeldin" diyip tatlı bir gülümsemeyle bana baktı.Uzun,zayıf,orta yaşlı ,kıvırcık kısa kabarık saçları vardı. Gerçektende çok tatlı bir kadındı."Hoşbuldum" diyip tatlı olmasını diledigim bir bakısla baktim.

"Yeni gelen ögrenci olmalısın kendini tanıt istersen " dedi.

Küçük bir ses duzeltmesinden sonra sınıfa dönüp
"Merhaba ben Akdeniz Alaca.Burayı sınavla kazandım ama.." biri sözümü kesip "Burslusun yani"dedi.

Sesin geldigi yone baktıgımda en arkada oturmuş,elinde telefonuyla ugraşıp bana bakmadan konuşan biri vardı."Şey..ben aslında" sözümü tamamlamadan ögretmen "peki bundan sonra bizimlesin ve arkadaşların zaten seni tanıyacaklar dersi daha fazla bölmeye gerek yok yerine oturabilirsin" dedi.Ben az önce bu kadına tatlımı demistim sözümü köküyle başıyla geri alıyorum.

"Peki" diyip etrafa baktim hiç boş sıra yoktu iki kişinin yanı boştu -az once bana burslu diyen- vede onun önünde oturan bir kız tek oturuyordu.Oraya gidirken o çocuk telefonundan kafasını kaldırıp bana bir bakış attı ve tekrar telefona gömüldü.Dikkat çekiciydi.Hafif çıkmış sakalları,kahverengi gözü,yukarı kaldırdıgı saçları,kulagındaki küpesi,bugday teniyle ve keskin bakışlarıyla yakışıklı biriydi.

Kızın yanına oturdugumda kız bana bakıp yarım bir gülüs atıp bana yer actı."Ben Melis"diyip bana baktı.

"Bende Akdeniz" diyip kızı süzdüm.

Çok guzel bir kızdı turuncu saçları beyaz teni,yesil gözleri.Güldügünde ise daha tatlı oluyordu.Resmen agzım acik kalmıştı.'Vay vay vay gülüm analar neler doguruyor' dememek için kendimi zor tuttum.Ne hadi ama dışardan cok uysal bir kızdım herseye cevap vermeyen cevabim oldugu halde susan yani terbiyelibir kız.Ama icime karisacak olanda yoktu dimi icimden aklimdan gecen herseyi soyluyordum .Tamam kabul ediyorum ic sesim biraz terbiyesiz,maço,kabadayi,kıro...Aman sizde dışıma bakın ne olacak.

Ögretmen ders anlatmaya baslamışti.Evet ben tamda hayal etiğiniz gibi çalışkan bir ögrenciydim .Dedimya bu okulun sınavını kazanmıştım.Hakikaten ben gibi zeki ögrenci bile zorlandıysa öbürlerini düşünemiyorum.Enson dayanamayıp sınav sonrası müdürün yanına gidip'hocam biraz daha zor sorsaydınız biz burdan direk tıpa giderdik valla'diyesim geldi ama tabi biryerlerim yemedi vede ilk günden müdürle tanismak istemedigim icin.Yapmayin siz dermiydiniz tamam kabul bazilariniz derdiniz ama ben dedimya ben herseyi soyleyemem oyle sadece icimden.Ne diyoduk haa neymiş efendim burası koskoca Uygun kolejiymişte sadece zeki çocuklar girebilirmiste.Eeeee diger salaklar ne arıyo o zaman ah tabi para para para..

Evet okulun sonuna gelmiştik son dersteydik ve ders boştu. bazilari uyuyo bazilari benim gibi ders çalışıyo,bazilarida-arkamdaki cocuk gibi- telefonun içinde geziyodu .Derse ara verip Melisle konuşmaya başlamıştık.Babasının iş yerleri varmis.Yani anlayacagınız zengin bebesi.Ama çok tatlıydı bana sınıfın whatsap gurubu olduğunu söyledi, benide eklemek için numaramı istedi ."Tabi sıfır.."biri benim sözümü kesti.Kim olacak tabikide telefonun icinde olan çocuktu"Burslu o melis"dedi.

Benimle attiginiz her adim ve hikayemi okudugunuz icin cook tesekkur ederim morcuk okuyucularim..muuuuhhhh öptum
NOT:İKİNCİ BÖLÜMÜ OKUMADAN KARAR VERMEYİN..

By ÖnyargıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin