Bolum 3& telefon konuşması

59 11 7
                                    

Atlasın arabası..

Aman Allah ım ben yanlışmı görüyorum.Yoksa şu karşımda duran kişi o çocuk degilmiydi?Evet oydu şimdi kafamda deli sorular.İlk önce bu çocugun adı Atlas mıymış?,sonra bu çocugun bizim evde ne işi var?Yanındaki kız kim acaba?Babamın ortagının -adını henüz ögrenemedim-oglu yani varis diye met ettikleri bu çocukmuymuş? Ay durun beynim yandı.Bir dakika ya ben bu çocuga fakir numarası yapıyordum hemde oyun bu kadar kısa sürmemeliydi.Şimdi arkama bakmadan kaçma vaktiydi ben kendime yakışanı yapıp hemen kaçtım tabi.

Merdivenleri ikişer,üçer çıkarken abim arkamdan "deniz" diye seslendi işte yakalandım arkama göz ucuyla baktım Atlas yanındaki kızla konuşuyordu. Abime dönüp "efendim" dedim.Ama hala gözüm Atlas'taydı.Kızla gülüp konuşuyordu."nereye ğidiyosun?".

"Odama abi yarın okul var" dedim ve tam arkamı dönerken Atlas kafasını bana doğru çevirdi olamaz arkama bakmadan çıktım .Odama girip kapıyı da kilitledim.Oh ucuz yırttık tabi beni görmediyse artık yarın okulda öğrenecektim ne yapalım.

Üzerimi falan değiştirip kendimi yatağa yattım.Saat gece yarısına geliyordu insanlar gitmeye başlamıştı. Odamın balkonuna çıkıp gidenlere baktım.Atlas ve yanındaki kız, Atlas'ın lüks arabasına bindi. Babası da başka bir arabayla gitti. Atlas'ın yanındaki kız,Atlas konuşunca konuşuyor,Atlas'la ilgilenmiyordu.Ama Atlas kızın üstüne titriyordu.Kızın kapısını falan açıyordu. Demek ki Atlas'ın sevgi yönü kuvvetliydi.Ve bir kızla bu kadar ilgilendiğine göre kızıda çok seviyordu.

Pek umursayan olursa olur,olmazsa olmazdı onun için.Ama sevdimi özen gösteriyordu.Neden fakir insanlara karşı bir ön yargısı vardı bilmiyorum ama ben bu gece onun en ince noktasını,zayıf yönünü öğrenmiş oldum.Kendimi onunla ilgili tuhaf hissetmiştim.Neden bilmiyorum.Aslında ben kızın telefon konuşmasını dinledim.Tamam çok ayıp ama ne yapayım merek ettim.Kızın kahkaha sesini duyunca önce Atlas'la konuşuyor sandım ama kız sürekli konuşunca anladım.Şöyle oldu:

Arada sırada odamdan çıkıp içeri bakıyordum. Babamlar iş konuşuyordu abim Taner amcanın oğlu bizimde yakın arkadaşımız olan Mert'le konuşuyordu.Birkaç kişide kendi aralarında konuşuyordu.Atlas yanındaki kızla sohbet ediyordu.Kız sarışındı benden iri bir kızdı.Atlas gözlerinin içine bakıyordu kız ise pek ilgilenmiyordu Atlas'la.Ben onları izlerken kız ayağa kalktı merdivenlere doğru gelmeye başladı.

Ben hemen odama kaçtım tabi .Kapıyı da kilitleyip arkasına yaslandım.Ayak sesleri duydum.Önce benim kapım açılmaya çalışıldı.Tabi ben zeki bir kız olduğum için önlemimi almış kapıyı kilitlemiştim.Ayak sesleri uzaklaşmaya başlayınca derin bir nefes alıp verdim.Kızın sesi geldi"efendim canım şimdi müsait oldum" dedi. Yatağıma doğru yürümeye başlayınca tekrar kız konuştu. "Atlas'mı o aşağıda ben yanlızım aşkım."

(Multi Atlasın yanındaki kız)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Multi Atlasın yanındaki kız)

Ne dedi o ördek dudaklı kız aşkım mı? Atlas2lamı konuşuyordu? Yooo ama atlas aşağıda dedi .O zaman bu kız başkasına aşkım dedi. Eeee Atlas'ın yanında ne işi vardı o zaman.Yoksa bunlar sevgili falan değilmiydi? Olabilir belki arkadaşlardır.Ben sessizce tekrar kapıya yaklaşıp kızı dinlemeye başladım.

By ÖnyargıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin