Bolum 8 &Ah kafam

28 3 0
                                    

Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba.Kısa oldu ama olsun..

Multi Akdenizlerin kaldıgı oda..

Hoca kesin kararını söyleyince yüzümü buruşturdum.Ardaya baktım birşeyler yapması gerekiyordu.Arda bana yaklaşıp "Sürprizzzz" diye fısıltılı bir şekilde bagırdı.Bir dakika bir dakika sürpriz dedigi şey benim Atlas'la aynı odada kalmammı?Yok artık.

"Sakın bana sürprizinin bu oldugunu söyleme!!" agzım şaşkınlıkla ayrılmıştı.Pis pis sırıtıp bana baktı.

"Nasıl begendinmi?" manyak ya birde gülüyor."Bunu nasıl yaparsın bu manyak beni yer!" elimi saçlarıma daldırdım.

"Tabikide bunu yapacaktım.Başka nasıl ondan intikam alacaksınki? Onunla aynı odada kalıp istediklerini yaptırarak olabilirmi acaba? He seni yeme konusuna gelirsek orasından pek emin degilim işte." ellerini cebine koyup kaşlarını kaldırdı.

"Yani gerçektende beni öldürmek istiyorsun sen degilmi? Evet evet beni öldüreceksin sen.Bile bile yapıyosun.Hatta sen benim degil Atlasın tarafındasın.Benimle oynuyorsun.Atlasla bir olup beni öldüreceksiniz degilmi.Tabi bende salagım hemen atladım.Benim burda..." elleriyle agzımı kapattı.

"Yeter be kızım ne çenen var ben yoruldum sus.Bugüne kadar yaptıgım hangi şey geri tepti hangisinde Atlas'a yenildin?" elleri hala agzımdaydı.Aslında bir düşününce haklıydı.Yani Atlasa özür bile diletmiştim.Bunların hepsi Arda'nın sayesinde olmuştu.Biraz abartmış olabilirim.Kafamı aşagı yukarı olumlu anlamda salladım. Anlamış olacakki ellerini çekti.

"Şey ben o canavarla aynı yerde kalacagımı ögrenince korktum yani o yüzden şey ettim.Sen benim kusuruma bakama olurmu?" mahçupça baktım.

Yüzüne küçük bir gülümseme yerleştirip bana baktı."bakmam merak etme" bende ona bakıp gülümsedim.Ögretmen anahtarları dagıtmaya başlamamıştı.Atlası çagırıp anahtarı verince "Ayazla Akdeniz yer degiştirsin hocam" gözlerimi kısıp Atlas'a baktım.Tabi bana arkası dönük oldugu için kötü bakışlarımı poposuna atmış oldum. "Degişim yok Atlas.Eger sana izin verirsem herkes degiştirmek ister ve ortalık karışır.Zaten yarın dönecegiz Akdenizle anlaşmaya çalışsan iyi edersin buraya bunun için geldik degilmi?". Ögremenin uzun konuşmasından sonra Atlas elini yumruk yaptı.Ama hiç birşey yapmadan "peki" diyip yerine geçti.Atlas pekimi dedi benmi yanlış anladım.Gözlerim şaşkınlıkla aralandı.Agzım açık Ardaya soran gözlerle baktım.Arda bana gülümseyip yaklaştı."Anlaşamayı unttunmu şaşkın kız" tekrar çekildi.Dogruya ben unutmuştum.Atlas babasıyla anlaşma yapmıştı.O yüzden ögretmene birşey yapmamıştı. Yoksa ögretmenin durumu vahimdi.Kafamı saga,sola salladım.

Herkez odasına gitmeye başladı.Tabi bende gidiyordum.Ardanın yanında yürüyordum koluma girip bana destek veriyordu.Atlas önde yürüyordu.Atlas durunca bende durdum.Ardaların odası bizim odanın yanındaydı.Neyse iyi bari bu manyak bana birşey yaparsa bir çıglıkta Ardalara sesimi duyurabilirdim.

Atlas odaya çıkan merdivenleri cıktı.Kapıyı açmak için anahtarı soktu.Birden anahtarı çevirip durdu.Arkasını döndü. "Eger orada kalmak istiyorsan bana uyar." bak bak sen dikil burda."Evet çok güzel burası o yüzden dikiliyorum.Burda merdiven var ve ben ayagımdaki alçıyla yürüyemesken asla oraya çıkamam." Aslında toplamda beş basamak vardı.Belki yavaşda olsa çıkabilirdim ama Atlasa inat olsun diye çıkmayacaktım.

"Senin sorunun" diyip arkasını döndü."Hey dur bir dakika tabikide benim sorunum degil.Beni bu hale getiren sensin.Benimle ilgilenecek olan sen olduguna göre ikimizin sorunu oluyor" bir anda arkasını dönüp kaşlarını inanmazmış gibi kaldırdı. "Ne yapayım odayı orayamı kurdurayım" yalandan bir kahkaha attı."Sadece beni odaya taşısan yeterli" diyip sakince konuştum.Üstüme atlama ihtimali vardı neticede.Vücudunu kapının pevazına dönüp tek elini yasladı.Derin bir nefes alıp verdi.Gözlerini yumdu ve açtı. Sinirleniyordu. Korktugumu belli etmemeye çalıştım."Sabrımı sınama" diyip elleriyle yüzünü sıvazladı.Kaçsammı acaba?

By ÖnyargıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin