Karıcığım'a ^-^

50 7 18
                                    

Seninle tanışalı 1 sene oldu (bu espriyi yapmasam olmazdı jdbjdnjdb). Ben sana 23 Kasım öğleni saat 12:55 geçe mesaj atmıştım. Sende yine aynı gün ve öğlen saat 13:09 geçe cevap yazmıştın. Aslında daha önceden yorumlarda tanışmıştık, bende seni biraz daha tanımak istemiştim ve yaşıtımsın diye mesaj atmıştım. İyikide atmışım. Seninle bu kadar ortak yönümüz olacağını, bu kadar iyi arkadaş/eş olcağımızı düşünmemiştim açıkçası.

Seninle biraz sohbet etmiştik. Yani birbirimizi tanımıştık ve ben sana "Evlenme Teklif" etmiştim. Sende kabul etmiştin. Evlilik tarihimiz ise 25 Kasım 18:01 teklifim, 18:06 cevabın. Evet tops benim. Sen zaten çok ponçik, kibar bir insansın bebeyim. Ondan bottom'sın zaten ya.*öpücük yollar*  Yani seninle reel'de tanışacağımız günü iple değil halatla çekiyorum, tamam komik değildi sustum... Çünkü seni çok seviyorum ve bir an önce sana sarılmak istiyoruğm. Yani " Bir insan sanal arkadaşını/sevgilisini ne kadar sevebilirki?" sorusunun cevabı gibi bizim ilişkimiz. Shippname buldum bize, pek güzel olmadı ama olsundu beraber daha güzelini buluruz biz. ♡EyNep♡ Beğendin mi aşkım?

Yani pek romantik değilimdir. Bu kadarı geldi elimde. Ama sana söz buluşacağımız gün en romantik halinle geleceğim. Çünkü bir bottom ne ister? Tabiikide romantik bir tops ister.

Gerçekten sana olan sevgimi kelimelere, sözlere dökmeye çalışsam terbiyesizlik olur sevgime, aşkıma. Yani bazı insanlar diyebilir " Neden bu kadar seviyorsun?" "Neden vu kadar önem veriyorsun? Daha gerçek olduğunu bile bilmiyorsunki."  Ama ben bunların hiçbirini takmam. Çünkü ben biliyorum sen yapmazsın, sen dürüst, güvenilir, harika bir insansın. Yağ "SENİ SEVİYORUM"  işte. Çok saçmaladım (saç malanmazki taranır jsnsndsj).

Ne olursa olsun seni kaybetmeyi göze alamam. Seni kaybedemem. Lütfen hayatının sonuna kadar instagram ve wattpad kullan, benim için konuşmak için yani. Sen benim hayatımdaki reel'lerimden daha çok değerlisin. Seni kesinlikle sevmeyi hiç bırakmayacağım, benden kurtuluşun yok.
Şuraya bi küçük şiir bırakıp gidiyorum.

Ah o adamlar, Ah o kadınlar

Oturur bir gece yarısı, bir adamın bir kadına yazdığı şiir olursun.
O şiir öyle güzel olmuştur, içinde ruh bulursun.
Ah o adamlar, iyiki aşık olmuşlar!
Ah o kadınlar, aşka ne çok yakışmışlar!
                          -Cemal Süreya-

Seni seviyorum ♡Meleğim♡

Lou_eyll1991

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 23, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Biricik Meleğim'e *-*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin