Κρυσταλλία
Σήμερα είναι 18 Οκτωμβρίου και θα πάω τοξοβολεία για δεύτερη φορά μετά από 3 χρόνια. Πάντα μου άρεσε το συγκεκριμένο άθλημα αλλά ποτέ δεν είχα την ευκαιρία να το απολαύσω. Αυτή την φορά θα είναι διαφορετικά τα πράγματα γιατί θα έχω και την κολλητή μου από το σχολείο αλλά επειδή έχει τόσα πολλά πράγματα να κάνει καθημερινά δεν πολύ βρισκόμαστε έξω,....οπότε να η ευκαιρία.
Μόλις μπήκα στο γήπεδο την φώναξα "Λάρα"
"Γεια κολλητή, βρήκες το δρόμο σου τελικά, πάνω που νόμιζα ότι δεν θα ερχόσουν."
"Το ξέρεις πως θα ερχόμουν και ξέρεις επίσης πως κρατάω τις υποσχέσεις μου."
"Το ξέρω αλλά είπα μήπως σου την έπεσε κανένας στον δρόμο." της ξέφυγε ένα γελάκι
"Πρώτον κάτι τέτοιο σε μένα δεν γίνετε και δεύτερον εγώ τον πρίγκιπα μου δεν το περιμένω στο διπλανό στενό." περιμένω την απάντηση της
"Ναι...σε ξέρω σε αυτά,πρέπει να νοιάζεται και κάτι τέτοια,αλλά όταν γίνει θέλω να σε δω."διαβολικό γελάκι
Μόλις ξεκινήσαμε και μετά της αστοχίες μου άρχισαν τα γέλια από δίπλα αλλά τους τάπωνε η Λάρα που το έχει κιόλας.
Στην τελευταία προσπάθεια μόλις το βέλος έφυγε...ήταν λες και είδα μια άλλη ζωή ,μια ζωή που ούτε εγώ δεν έχω φανταστεί μέχρι τώρα,μια ζωή με διαφορετικά πλάσματα ή και ανθρώπους.Ήταν αυτό που έψαχνα από τότε και ήθελα να συνεχιστεί το όνειρο και να μην τελειώσει...αλλά κακά τα ψέματα.
"ΚΡΥΣΤΑΛΛ..ΚΡΥΣΤΑΛΛ.."άκουγα μια μικρή φωνούλα στο βάθος του μυαλού μου..,μετά κατάλαβα πως ήταν η Λάρα και έτσι μόλις συνήλθα εκτός ότι βρήκα τα λογικά μου χάθηκε το όνειρο.
Αφού με άφησε σπίτι και μετά από το "είσαι καλά" της Λάρας πήγα πάνω στο δωμάτιο μου και βυθίστηκα στα παπλώματα του κρεβατιού μου,προσπαθώντας να καταλάβω τι στο καλό ήταν αυτό που είδα.
Ακαδημία Φρέντλικ
"Κύριε..είχαμε μια ένδειξη F τάξης"
"Αλήθεια...μπράβο θα έχουμε όπως φαίνεται καινούργια στην ακαδημία...τι λες εσύ Καμ;"
"Καμ..αλήθεια..το Κάμερον δεν σου κάνει;...και τέλος πάντων θα είναι άλλη μια ίδια όπως τις άλλες ή φυτό ή ψωνάρα."
"Καλά δείξε και λίγο ενθουσιασμό..μην θίξουμε τον κάρολο."
"Τα αστεία σου παγώνουν"
YOU ARE READING
Lovers Fights
Teen FictionΜια δεκαεξάχρονη κοπέλα η Κρυσταλλία μια μέρα του Οκτώμβρη, ανακάλυψε έναν καινούργιο κόσμο. Σε αυτό τον κόσμο εκτός από μάχες, συναισθήματα και προκλήσεις θα αποκτήσει αυτό που έψαχνε, ανθρώπους που να την καταλαβαίνουν όπως ο Κάμερον που θα αλλάξε...