Κρυσταλλία
Οι μέρες πέρασαν με άνγχος,πίεση, ξαγρυπνία και διάβασμα. Την Αβιγαία δεν την είδα γιατί δεν είχα χρόνο και επίσης αφού δεν κοιμόμουν καλά δεν θα άντεχα ούτε δύο λεπτά όρθια. Στο σχολείο πήγαινα μαζί με την Λάρα σαν πεθαμένες, οπότε που κουράγιο για συζήτηση. Επιτέλους όμως ήταν ωραία, γλυκιά παρασκευή, τέλος το σχολείο για σήμερα, τέλος τα διαγωνίσματα γι'αυτόν το μήνα. 'Ενα βάρος έφυγε, απομένει τώρα η ευχαρίστηση του σαββατοκύριακου.
"Γεια σου Κρυσταλλία, τώρα σχόλασες;" ήταν η μαμά μου
"Ναι, πριν λίγο."
"Φρόντισε να κάτσεις να διαβάσεις και εγώ θα κάνω μια μακαρονάδα." μου τρέχουν τα σάλια, δεν έχω φάει τίποτα από το πρωί
"Ο μπαμπάς;"
"Θα αργήσει σήμερα, έχει να συναντήσει έναν καινούργιο πελάτι."
Ξεφύσηξα, πήγα μέσα στο δωμάτιο διάβασα, βρήκαα κάποιες απαντήσεις κουίζ από ίντερνετ και κατά της τέσσερις το μεσημέρι δείπνησα με την μαμά μου.
"Λοιπόν, τι θα κάνετε με την Λάρα αυτό το σάββατο;"
"Εμμμ..αυτή την εβδομάδα δεν μπορεί, οπότε δεν ξέρω."
"Καλά, με καμία άλλη δεν κάνεις παρέα;"
Τώρα τι να της πω;. "Κάνω παρέα με μια κοπέλα από την διπλανή τάξη."
"Αααα..ωραία, να μας την γνωρίσεις μια μέρα."
'Επρεπε να της πω πως ξέρω την Αβιγαία αλλά όχι όλη την αλήθεια, θα της έλεγα πως είναι μια συνηθισμένη κοπέλα που απλός έτοιχε να βλέπει τις ίδιες σειρές με εμένα και δεθήκαμε κατευθείαν.
"Ναι, φυσικά"
Μετά πήγα στο κρεβάτι μου πήρα τα ακουστικά και το κινητό μου.
{...}
"Σήκω, σήκω" άκουγα μια φωνή να με καλεί και σίγουρα δεν ήταν της μαμάς μου. 'Ηταν η Αβιγαία.
"Καλά τι κάνεις εδώ, πως μπήκες μέσα, τι ώρα είναι;"
"Αρχικά ήρθα να σε ξυπνήσω, μου άνοιξε η μητέρα σου αφού της εξήγησα πια είμαι αλλά ήξερα πως θα έχεις πει κάτι είδη εσύ οπότε ήταν πιο εύκολο και είναι εννία η ώρα το βράδυ."
Τι να κάνω που λατρεύω τον ύπνο των ονείρων. "'Εγινε κάτι και ήρθες εδώ να μου πάρεις τον πανέμορφο ύπνο μου;"
"'Οχι ακόμα" είπε με σατανικό χαμόγελο
"Τι ετοιμάζεις Αβιγαία;" της είπα με καχύποπτο βλέμα
YOU ARE READING
Lovers Fights
Teen FictionΜια δεκαεξάχρονη κοπέλα η Κρυσταλλία μια μέρα του Οκτώμβρη, ανακάλυψε έναν καινούργιο κόσμο. Σε αυτό τον κόσμο εκτός από μάχες, συναισθήματα και προκλήσεις θα αποκτήσει αυτό που έψαχνε, ανθρώπους που να την καταλαβαίνουν όπως ο Κάμερον που θα αλλάξε...