κεφάλαιο 5

21 6 0
                                    

Κρυσταλλία

Εντάξει το παραδέχομαι. Το πρωινό ξύπνημα είναι το πιο δύσκολο μετά το σχολείο. Συνήθως δεν τρώω πρωινό ή επειδή δεν προλαβαίνω ή αν ο αυτόματος πωλητής στο σχολείο είναι άδειος. Η Λάρα έχει τις μπάρες δημητριακών της με σταφίδες, το θέμα είναι πως αν θέλω να φάω και εγώ δεν θα μπορέσω γιατί δεν μου αρέσουν τα αφυδατωμένα φρούτα.

"Τι έγινε και δεν μιλάς;"

"Δεν έχω και τίποτα να πω"

"Σίγουρα;"

"Ναι, απλός τελευταία έχουν γίνει διάφορα."

"Όπως;"

"Για αρχή οι γονείς μου μαλώνουν κάθε τρεις και λίγο και την επόμενη εβδομάδα γράφουμε τέσσερα διαγωνίσματα." Μακάρι να μπορούσα να της πω την αλήθεια.

"Ναι, θα πέσει πολύ διάβασμα. Επίσης ο προπονητής μου στο τένις θέλει να κάνουμε περισσότερες προπονήσεις έτσι ώστε να είμαστε έτοιμοι για τον Δεκέμβριο."

"Αφού είναι σε δύο μήνες περίπου και άλλο μήνα δεν βρίσκει, μόνο τα Χριστούγεννα γίνονται αγώνες;"

"Αυτό δυστυχώς δεν μπορώ να το αλλάξω."

Όταν πήγα στο σπίτι υπήρχε ηρεμία, πολύ ηρεμία. Βρήκα τους γονείς να μιλάνε και τρώνε χωρίς να μαλώνουν, άντε καιρός ήταν να τα βρούνε. Μετά το μεσημεριανό κάθισα και έκανα τα μαθήματα μου για αύριο και φυσικά περίμενα μήνυμα από την Αβιγαία γιατί δεν μπορώ ούτε μια πύλη να ανοίξω. Στις οκτώ το απόγευμα βρεθήκαμε μπροστά από την ακαδημία. Καθώς προχωρούσαμε πρόσεξα πως δεν πηγαίναμε προς γυμναστήριο - αίθουσα εξάσκησης. Η πόρτα άνοιξε και το πρώτο πράγμα που είδα ήταν βιβλία, χιλιάδες βιβλία πάνω σε ράφια έτοιμα να τα διαβάσεις, να ακούσεις τον ήχο που κάνει το φύλλο καθώς γυρνάει, τα μυστήρια που είναι κριμένα στα καλλιγραφικά γράμματα του βιβλίου, οι ανακαλύψεις και τα δημιουργήματα.

"Λοιπόν, επειδή η προηγούμενη προπόνηση δεν πέτυχε και πολύ, έτσι σκέφτηκα μήπως διαβάσεις κάποιο βιβλίο και ξεμπλοκάρεις. Έτσι κι αλλιώς έχω δει πόσα βιβλία έχεις στο δωμάτιο σου, οπότε θα σου είναι πιο εύκολο να τα κατεβάσεις τα κείμενα. Όπως βλέπεις υπάρχουν πάρα πολλά βιβλία γι'αυτό αν θελήσεις την βοήθεια μου σε αυτό το χάος.."

"Όχι, δεν χρειάζεται. Θα βρω τον δρόμο μου." ήμουν χαρούμενη, δεν έχεις κάθε μέρα αυτή την ευκαιρία, να διαβάσεις τα βιβλία μιας βιβλιοθήκης ενός άλλου κόσμου.

Lovers FightsWhere stories live. Discover now