13:22
MinSugaa: Powracając do wcześniejszej rozmowy.
Minsugaa: Moi rodzice to prawnicy i pieniądze stanowią ich całe życie.
MinSugaa: Wmawiali mi, do czasu, że to dla mnie.
MinSugaa: Nadal to robią.
MinSugaa: Myślę, że materializm to ich nieodłączna cecha, chociaż chciałbym się mylić.
Horseeok: Czasami myślę, że chciałbym mieć więcej pieniędzy.
Horseeok: Chociażby na kota, odpowiedniego dla alergika.
Horseeok: Ale będąc bogatym bałbym się, że stanę się taki sam jak mój ojciec.
Horseeok: Najgorszy koszmar.
MinSugaa: A więc doskonale wiesz, jak to jest kiedy nikt z tobą nie rozmawia, bo boi się, że nie jest na twoim poziomie, ponieważ jesteś zbyt bogaty dla zwykłych ludzi.
MinSugaa: Chociaż sam miałem pieniądze gdzieś, ciężko było to udowodnić, gdy rodzice załatwiali dla mnie wszystko, o co nawet nie prosiłem.
MinSugaa: Tym sposobem większość przerw przez wszystkie lata nauki spędzałem sam.
MinSugaa: Chciałbym być inny, ale wykształciłem sobie taką osobowość.
Horseeok: Nie wydajesz się taki, przynajmniej nie dla mnie.
MinSugaa: Kiedy szedłem na studia, w dodatku na prawo, byłem przekonany, że wszyscy będą w podobnej sytuacji, zwłaszcza na mojej uczelni, i w końcu będę miał z kim porozmawiać.
MinSugaa: Okazało się, że nie pomyliłem się, co do ludzi
MinSugaa: Ale oni w przeciwieństwie do mnie lubili obnosić się z pieniędzmi.
MinSugaa: Byli tym tak przesiąknięci, że zdążyli sobie kupić grupkę znajomych.
Horseeok: Brzydzę się ludźmi, którzy czują się lepsi tylko dlatego, że mają pieniądze.
MinSugaa: Teraz rodzice nie załatwiają wszystkiego za mnie, a ja nie afiszuję się z pieniędzmi
MinSugaa: Więc ludzie z mojego roku myślą, że jestem od nich gorszy
MinSugaa: Ale to nawet lepiej, teraz nie chciałbym z nimi rozmawiać, jeśli tak miałoby to wyglądać.
MinSugaa: Na moim roku jest taka jedna dziewczyna
MinSugaa: Aera
MinSugaa: Rozmawiałem z nią ostatni raz w zeszłym roku.
MinSugaa: Była ułożoną osobą. Podobnie jak ja siedziała zawsze sama, z własnego wyboru.
MinSugaa: Do tego jest bardzo ładna.
MinSugaa: Mieliśmy świetny kontakt, swego czasu byłem w niej nawet zakochany.
MinSugaa: Któregoś dnia została zaproszona na imprezę przez kogoś z tych "popularniejszych" studentów na naszej uczelni
MinSugaa: Od tamtej imprezy się zmieniła.
MinSugaa: Nie chciała ze mną rozmawiać, oddaliła się. Zaczęła spędzać czas z tamtymi ludźmi.
MinSugaa: Teraz jest zupełnie inną osobą, w ogóle już nie przypomina dawnej siebie.
MinSugaa: Najgorsze jest to, że znam ją i widzę, że jej to przeszkadza.
CZYTASZ
high for this ; myg x jhs
RandomHorseeok: Zdecydowanie nie jesteś słodki Horseeok: Ani zabawny Horseeok: Wspaniały też raczej nie MinSugaa: Coś jeszcze? Horseeok: Ale wyglądasz uroczo Yoongi - @xxlonniexx Hoseok - me Między rozdziały pisane w formie rozmowy na chacie mogą zostać w...