53

1.2K 174 108
                                    

12:37

snugglebear: Wzięłam popcorn, wzięłam oranżadę, mleko sojowe dla ciebie

snugglebear: Ale wciąż mam wrażenie, że o czymś zapomniałam

snugglebear: (◕︵◕)

snugglebear: Odpisz, a ja pooglądam pianki koloryzujące ≧◡≦

MinSugaa: O niczym nie zapomniałaś

MinSugaa: Chyba

Kurczowo trzymając się telefonu dziewczyna błądziła między alejkami. Chaotycznie ciągnęła za sobą koszyk na kółkach, co notorycznie powodowało zderzenia z innymi klientami marketu. Dlaczego nie mogła się skupić?

- Byłam tu już tyle razy - powiedziała w przestrzeń, szukając przyczyny swojego zagubienia w doskonale znanym jej miejscu.

- A czego pani szuka? - odpowiedział jej delikatny głos.

Czarnowłosa obróciła się w kierunku jego źródła.

- Sensu życia - parsknęła pod nosem - Sama nie wiem, pianek koloryzujących - wzruszyła ramionami - Powiedzmy.

- Czwarta alejka po prawo - kobieta uśmiechnęła się i wskazała palcem docelowe miejsce.

- Dziękuję.

Aera naciągnęła rękawy zbyt luźnej koszuli na nadgarstki, po czym oddaliła się od działu wypełnionego lodówkami. Jej zęby powoli stawały się częścią symfonii, chociaż na niewiele mogło się to zdać, gdy miała po prostu krótkie spodnie.

Szybkimi, drobnymi krokami przemieściła się we wskazane miejsce. Przelotnie rzuciła okiem na farby do włosów, ale nie dostrzegłszy żadnego rzucającego się w oczy koloru wartego uwagi, przeszła dalej do krótkotrwałych pianek i szamponów.

Wzięła do ręki pasmo swoich włosów i oceniła ich stan. Po krótkiej chwili zastanowienia zgarnęła dwa opakowania ciemnoczerwonej szamponetki i zdecydowała o rozpoczęciu batalii o miejsce w kasie.

Już z daleka dostrzegła zakręcane kolejki. Nie mogła winić za to nikogo, był weekend, a ludzie muszą kiedyś uzupełniać zapasy. Zrezygnowana stanęła w jednej z nich, która złudnie zdawała się być najkrótsza. Po chwili również za nią zaczęli ustawiać się ludzie.

Czy mogło być coś bardziej przewidywalnego niż problem ze skanowaniem produktów?

Widząc, że sytuacja nie zamknie się w dziesięciu minutach dziewczyna wyciągnęła z kieszeni telefon. Oczywiście trwało to solidną chwilę, każda dziura w ubraniu musiała zostać dokładnie przeszukana. Pamięć zawodzi, raczej nigdy nie myślała nad tym, co i gdzie wkłada.

Urządzenie chodziło coraz wolniej i ledwo utrzymywało na chodzie jedyną aplikację, z której korzystała.

Z trudem odblokowała ekran i otworzyła czat. Rozczarowana brakiem kontynuacji rozmowy z Yoongim nie myślała zbyt długo nad znalezieniem kolejnej osoby, która zabiłaby jej nudę.

Osoby, które możesz znać

Jej wzrok od góry do dołu beznamiętnie analizował tę nudną listę, aż ku jej ogromnej uldze znalazła jedno faktycznie znajome ID.

ROZPOCZNIJ CZAT

Użytkownik snugglebear (Aera) wysyła Ci zaproszenie do kontaktów

high for this ; myg x jhsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz