Gece Güneşim~~ 6.Bölüm

729 42 4
                                    

Gece Güneşim~

6.Bölüm ~  

http://www.youtube.com/watch?v=2EQMVTTW1Sk (müziği aç )

Elena gözlerinde dolan ve yavaş yavaş akan göz yaşlarını eliyle sildi… gülümsedi… uzun zamandır bukadar gülümsememiş bu kadar mutlu olmamıştı…. Hafif nefessiz kalmıştı heyecandan.. derin bir soluk çekti içine

Elena: da- damon diyebilmişti ancak…

İyice dökülmeye başladı gözlerindeki durmaksızın  akan yaşlar….

Elena elini damon un  yanağına iyice bastırdı…

Damon nefes almadan öylece duruyordu… dili konuşmaya varmıyordu.. dili lãl olmuştu sanki….

Elena’yla öylce bakışıyolardı.. elena ise 2 duyguyu birden yaşıyordu… hem mutluydu hem heyecanlı… kalbinin hızlı bir ritimde attığına yemin bile edebilirdi…

Elena damon un konuşmamasına sinir olmuştu… birden gülümsemesi yarıda kesildi… durdu..

Beyninde şimşekler çakıyordu… yoksa o yoksa.. hafızasınımı kaybetmişti??

Elena bu korkunç düşünce ile olduğu yerde sanki sert ve soğuk bir rüzgar esmiş gibi tir tir titredi…

Böyle bir şey olamazdı… o onu unutmuş olamazdı!!

Elena titrek ve ürkünç bir sesle fısıldadı..

Elena: da… damon… olmadı demi… olmadı… sen..sen hafızanı…

Derin bir şekilde yutkundu ve kutumuş dudaklarını ıslattı…

Elena: hafızanı kaybetmedin demi??

Damon öylece bakıyordu…. Şimdi nedemeliydi?? Ona yalan söyleyemezdiki… ama gerçeğide söyleyemezdi..

Elena bir cevap bekliyordu…

Elena: damon… cevap versene…

Damon öylce duruyordu hala…

Elena bu duruştan tedirgin olmuştu… ya kaybetmişse ne olucaktı?? Elenayı.. 3 yaşından beri tanıdığı kişiyi unutmuşmuydu?? Elena için bu imkansızdı!! Böyle bişi olamazdı , olmamalıydı!!

Elena derin bir soluk aldı…

Aldığı tüm nefesler sanki bir hançer gibi boğazına batıyor ,canını yakıyor ,nefesi kesiliyordu…

Elena bir cevap beklerken damon cevap bulamadığı için üzgünce başını öne eğdi…

Elena şoka uğramıştı… o , o hafızasını kaybetmişti!!

Elena: hayır.. hayır bu olamaz!! Dedi bir anda…

Elena: beni unutamazsınki sen dedi bir umut damonın yüzünü görebilmek için hafif başını yana eğip acı acı gülümserken…

Damon an en ufak bir tepki bile yoktu…

Elena sesizce fısıldadı…

Elena: olamaz… diyebildi sadece…

Elena: hayır.. hayır.. bu imkansız.. olamaz… olamaz!

Elena ağlamaya başlamıştı bile…

Elena: sen b eni unut muş ol amaz sın!!! Dedi birden bağırarak

Büyük bir hışımla hem ağlıyor hem hıçkırıyordu… .. hıçkırmaktan sözcükler yarıda kesiliyordu.. boğazı düğümleniyor söyleyemiyordu…üzüntüden ellerini yanındaki yastıklara vuruyor yorganına vuruyordu.. saçları darma dağın olmuştu… ya kalıcysa diye aklından geçirdi…

Gece Güneşim~~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin