H.A"Okul"

29 3 3
                                    

Sabah sıcak yatağımdan kalktım , tuvalete gidip rutin işlerimi halledip giyinme dolabımın önüne geçtim . Siyah kot pantolon ve beyaz T-shirt giydim . Evden çıkarken bugün okula gideceğim aklıma gelerek eve geri girip okul çantamı aldım .Arabama binerek okulun yolunda ilerledim .

Okul'un kapısına geldiğimde arabadan inip okula girdim .Sınıfa doğru ilerlerken koridorda duran bir kaç kızın benimle ilgili birşeyler konuştuğunu duydum onları umursamadan sınıfa gidip dersin başlamasını bekledim .

Ders başlayalı 25 dakika oldu ve benim canım çok sıkıldığından dolayı çantamdan kitap çıkarmak için elimi çantamın içine attığımda sınıfın kapısı çaldı ve hocanın 'gel'uyarısıyla sınıfa 'taş ' denilecek kadar yakışıklı çocuk girdi ah pardon çocuk mu dedim ? Hayır resmen adam .

"Dersinizi böldüğüm için üzgünüm fakat Lara'yı almam gerekiyor ." Merak ettim acaba neden beni alması gerekiyor ? Neyse gideyim bir şey olmucak ya .
"Lara gidebilirsin "hocanın konuşmasıyla sınıftan çıktım .Daha demin sınıfa giren yakışıklı'nın arkamdan geldiğini hissettiğim için arkamı döme gereği duymadan kantine ilerledim .
Kantine geldiğimde çardaklardan birisine oturup yanıma gelmesini bekledim .
" Ben Eyüp baban seni holding'e götürmemi istedi "tamam da Hüseyin abide götürebilirdi Eyüp'ü nerden tanıyor diye düşünürken Eyüp'ün seslenmesiyle gerçek hayata döndüm .
" hadi gidelim "çardaktan kalkıp Eyüp'ün arabasına binmek için garaja gittik .Arabaya binip camdan dışarıyı seyretmeye başladım..Geldiğimizi fark etmemle arabanın durması bir oldu .
" inelim "arabadan inip holding'e girdik .Eyüp beni Umut'un odasına getirince şankınkın bir şekilde Eyüp'e döndüm.
" Babamın beni çağırdığını söylemiştin "paranoyaklaşma Lara .Sana kötü birşey yapacak değil ya
" İçeri gir Umut sana anlatır "iyi bakalım bana Umut ne anlatıcaksa artık.Kapı'yı tıklatıp içeriye adım attım , Umut ve Uzay içeride beni bekliyormuşcasına kapıya döndüler .
" Lara..baban seni almamızï ve burada olmanı söyledi .Bide acilen bu dosyalar tamamlanması gerek "Hey olamaz sırf bunun için mi gelmiştim ? .
Küçük bir dosyadır Lara abartılacak birşey yok.

" tamam dosyalarï bana ver ben akşam yaparım "dedim hiçbir şeyi sorun etmeden , Umut'a baktığımda bana şaşkınca bakıyodu tabi Uzay da .

" tamam"dedi Umut "ama benden yardım isteme .biz Uzay'la gereken yerleri tamamladık " dedi Umut muzipçe sırıtarak .

-

Dosyaları alıp eve doğru gidiyordum ki arabanın önüne tatlı bir köpek atladı , fren yapıp arabadan hızlıca inip köpeğin yanına ilerledim .Tatlı şey seni korkmuş ya .Köpeği bırakarak biraz önce indiğim arabama geri bindim ve hızla evin önüne sürdüm arabayı .Arabayı garaja park edip odama gittim .Uzay ve Umut'un verdiği dosyayı alıp şeffaf renk olan kapağı kaldırdığımda neredeyse 50 tane halding'le ilgili soru beni bekliyordu.
Kaç yaşındasınız?
Adınız?
Yapmaktan hoşlandığınız aktiviteler ?
Gibi bir sürü soru .Yarım saat'ten beri sorularla ilgileniyordum fakat aklıma gelen bir fikirle Umut'a mesaj attım.

Umut:
Bu gece beni bara götürürmüsün ?

Bir kaç dakika mesajıma cevap vermesi bekledim ama Umut cevap vermeyince pes edip mutfağa yöneldim , buzdolabını açtım ve ağzına kadar dolu olan dolaba baka kaldım hiç iştağım yoktu büyüzden odama çıkıp odamda bıraktığım telefonu elime aldığımda
5 cevapsız arama 
Olduğunu fark ettim cevapsız aramaların tam kimden olduğuna bakacakken telefonum çalmaya başladı .Ekranda Umut yazısını gördüğümde aklıma attıgım mesaj geldi .
"Alo Umut "dedim sesimin yorgun çıkmasına aldırmadan .
"Hazırlan seni almaya geliyorum "dedi ve telefonu kapatma sesi geldi .Oturduğum yataktan kalkıp dolabımın kapağını açıp içindeki hiç giymediğim ultra kısa elbiselere bakıp siyah ince askılı olan elbiseyi aldım , saçlarımı yapmak için makyaj masasına oturdum ve kahverengi saçlarımın uçları maşa yaptım ve gözlerimi belirgin yapan eyeliner sürdüm ve evden çıkarken Umut'a durumumu mesaj attım ve evin önüne geldi şuan ise Umut'un arabasında yolda ilerliyorduk.
"Umut nereye gidiyoruz ?"
"Gidince görürsün arabada konuştuğumuz tek konu buydu oysa ben çok merak ediyordum nereye gittiğimizi .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 24, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HERŞEY AŞK'TANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin