Multi:Sean o donnell
"Umut..."arkadan bir ses gelince arkamı döndüm aynı zamanda da Umut arka tarafımda olan erkeğe bakmaya başladı.
"Sonunda geldin be Uzay " beklediğimiz kişi bu muydu? Aman tanrım çok yakışıklı .
"Biraz işim çıktı ..."bana baktığında sözünü tamamlamadı.
"Şimdi"diye araya giren Umut sayesinde bakışmamız sonra buldu .
"Bunları incelememiz gerek ...Uzay sen gel kardeşim buraya , Lara sendee...."adımı duyunca Uzay'ı incelemeyi bırakıp Umut'a döndüm.
"Sende bunları al bana da bunlar yarına yetişmesi lazım hızlı olun "ah hadi ama Umut bunlar yarına bitmez ki .Holding'de 1-2 saat daha durduktan sonra eve gitmek için garaja doğru ilerledim , arabamın orada olmadığını görünce Hüseyin abiyi arayıp arabamı getirmesini rica ettim .Arabamın gelmesini beklerken Uzay'ı gördüm , sanırım yanıma geliyordu veya arabasına .
"Lara "heyecanlanma Lara . Sakin.
"Efendim "dediğimde Uzay yanıma varmıştı .
"Sanırım artık beraberiz "ha bu ne demek yani birlikte mi çalışıcaz .Bu çok güzel haber .Arabamın sesini duymamla gözlerimi uzaydan alıp arabama baktım .Araba tam önümde durunca Uzay'a bakıp "sonra görüşücez o zaman "deyip arabama bindim ve evin yolunu tuttum .
Eve geldiğimde arabayı garaja park edip kapıya doğru yürümeye başladım .Evde kimsenin olmadığı aklıma gelince elimi kolumda duran çantanın içine atıp anahtarı çıkardım ve kapıyı açarak içeriye hücum ettim .
Merdivenlerden hızlıca çıkıp odama girdim , çok yorgun olduğum için kendimi direk yatağa bıraktım .
Telefonumun çalma sesiyle 1 saat önce yattığım yataktan kalkıp telefonuma baktım .
Annem arıyor..
Yazısını görünce direk telefonu açtım .
"Alo "
"Lara kızım biz eve geç gelicez bitanem onu haber vermek için aradım "
"Tamam anne "
"Canın sıkılırsa Ayla'yı ara gelsin tamam mı bitanem?"
"Tamam anne hadi bb"telefonumu kapattığım gibi Ayla'yı aradım ."Aylağğ "
"Ha?"ayı mıdır ne dir 'ha' nedir ya?.
"Bize gel annemler evde yok "dediğim gibi telefonu suratıma kapattı .Geleceğini bildiğim için arama gereği duymadım ve Ayla'nın gelmesini bekledim .Yarım saat sonra kapı zili çalınca koşarak kapıyı açtım ve aynı zamanda yere düştüm çünkü Ayla üstüme atlamıştı .
"Heyy.. ölüyorum Ayla kalk üstümden"Dedim ve Ayla üstümden kalktı .
"Ee napıyon görmeyeli "vay Ayla böyle sorular sorarmıydı ? .
"Hiç aynı işte "dedim de Uzay ve Umut girdi hayatıma işte başka hiç değişiklik yok desem 'onlar kim ? Anlat çabuk' der başımı şişirir dururdu .
"Hım.. ama öyle görünmüyor anlat çabuk "tamam yani anlatayım nolucak ki ?.
"Ayla.. yeni komşumuz var onuda çağıralım mı ? "
"Tamam yani sen bilirsin kuşum ama kızsa ve benden güzelse döverim !"deyişi beni güldürdü çünkü Umut'u görünce 'kanka bana ayarla 'diyeceği için benim için sakıncası yok yani .Umut'u telefonumdan bulup arama yerine bastım .Çalıyor.. çalıyor.. tam kapatıcakken Umut'un sesini duydum .
"Lara bu saatte noldu "ahh ya unuttum saat akşam 11:45'di .
"Ah pardon rahatsız etti-"
"Hayır Lara önemli birşey mi var?"
"Yok hayır şey bize gelebilir misin ?"
"Tabi ama neden ki?"
"Konuşuruz falan .."
"Tamam "dedi ve telefonu kapattı .Ayla'ya dönüp "geliyor "dedim ve iş için verilen dosyaları çıkarıp masamın üzerine koydum .***
Umut geleli 1 saat oluyordu bide Uzay'ın tabi . Uzay'ın neden geliyo ki odaklanamıyorum yani.
"Lara artık biz gidelim saat geç oluyor zaten."
"Tamam"gitmesini istemesem de saat epey geç olmuştu .Umut ve Uzay'ı geçirdikten sonra Ayla'da geç olduğundan dolayı gitmişti , 15 dakika öncede annem 'biz geliyoruz ' diye mesaj atmıştı bende mutfağa gidip kendime portakal suyu hazırlayıp içiyordum ki kapıdan sesler gelmeye başladı .Kapıya doğru gittiğimde annem ve babamın geldiğini gördüm .Kardeşim neredeydi ? Dışarıdadır diye düşünüp onun için kafa yormadım ve odama çıkıp kendimi uykunun kollarına bıraktım .-
Sabah uyandığımda sıcacık yatağımdan çıkıp tuvalete gidip günlük rutinimi halledip giyinme dolabımın önüne geçip siyah kot pantolonumu ve uzaylı baskısı olan beyaz T-shirt ümü giydim ve beyaz renkli ayakkabılarımı giyip dışarı çıktım .
Holding'in garajında Uzay'ı görünce arabamı park edip yanına gittim .
"Günaydın "
"Günaydın "dedi gülümseyerek .Çok güzel gülüyorsun be .Birlikte Umut'un odasına gidene kadar havadan sudan konuştuk .Umut'un odası demişken Umut ve Uzay artık bizim holding'de çalışıyorlar fakat Umut babasıyla arasını düzeltince holding'den ayrılacağını söyledi , ben onu ne kadar ikna etmeye çalışsamda Umut ısrar etmememi söyledi .Bugün ise önemli bir toplantı var , dün akşam hazırladığımız dosyaları sunucaz .Toplantı bizim için çok önemliymiş Umut'un söylediğine göre ve toplantıya 15 dakika varmış çalışmamız için bizi odalarımıza gönderdi .Önemli olan o toplantı başladı ve benim sunacağım yerler az olduğundan veya ben çok akıllıyım , hızlı bir şekilde ezberleyip toplantıya girmiştim .
"Lara "evet sıra bana geldi şimdi ben sunucam nasıl yapıcam ? Of sakin ol Lara .Evet sakinim.
"Bu projeyi öksüz ve yetim çocuklar için yapmamız gerekli yani ben öyle düşünüyorum..."-
3 saat'ten beri toplantıdaydık ve ben çok sıkılmıştım bunu Uzay'da fark etmiş olacak ki bana yaklaşıp "az kaldı "demişti .
"Evet projeniz güzel ve böyle projenin yapımı için gereken onayları vericeğiz bir daha ki proje için görüşmek üzere "dedi beyaz saçlı olan adam ve toplantı salonunu terk ettiler Umut onların arkasından giderken Uzay'la biz Umut'un odasına doğru ilerliyorduk .
"Güzel sunum yapabiliyorsun "ah evet bunu biliyorum bu konularda harikayım .
"Evet bunu biliyorum "hiçte bile ben ego'lu değilim .Biz toplantıdan konuşurken odaya Umut girdi , mutlu görünüyordu .Umut koşarak bana ve sonra Uzay'a sarıldı .
"Projeyi beğenmişler ve yapım'ı başlatıyorlar "bu çok güzel bir haber .-
Evime gelmiştim , bugün çok yorucu geçtiği için direk odama çıktım .Annem odaya geldiğinde ise dinlenicem diyerek odamdan çıkarmıştım ve şimdi yatağımda eşofmanlı bir şekilde yatıyorum . uykum geldiğini hissettiğimde kendimi uykunun kollarına bıraktım .
Hikayem nasıl ?
Bu benim Wattpad 'de yayımladığım ilk hikaye yorumlarınızı bekliyorum .Uzay Bozoğlu
Uzay nasıl ? Uzay'la ilgili yorumlarınızı bekliyorum ...
Sizi seviyorum bir daha ki bölümde görüşmek üzere .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HERŞEY AŞK'TAN
Novela JuvenilSevgili ego'lu cadı'm *** Ponçik kalbimin kaslı damadı .