10) Vybírání štěněte

21 2 1
                                    

Omlouvám se. Tato kapitola měla vyjít dříve než ta předešlá. V této části už budu konečně něco popisovat. Najdete zde rady a tipy o vybírání štěněta.

Ano, tady ta část se vám bude zdát ''zbytečná'' ,ale není protože když si začátečník pořídí psa s přirozeně diminantnější povahou. Nastanou potíže.

Je to jednoduché nastanou potíže. Už od štěněte ze začátku je to roztomilé ,ale poté co štěně dovrší dospělosti a to jsou přibližně tři roky je těžké to psa odnaučit. V době puberty je nejkrityčtější období.

Chceme psa mírné ,střední nebo dominantní povahy ?

•zapamatovat : Polohu psa ve smečce nezměníme!•

Protože se smečka psů dělí na tři části -
1) Vpředu - vůdce smečky
2) Uprostřed - dominantnější psi
3) Vzadu - slabší články smečky

Každá funkce je velice důležitá. Má svoje příčiny a úkoly. Vůdce smečky je vždy vpředu. Psi na třetí pozici spolupracují při hledání potravy.Také vydávají signály "BLÍŽÍ SE V NEBEZPEČÍ"!
A psi na druhém místě brání ostatní psi ve smečce.

Pro začátečníky bych doporučila psi ve třetí skupině. Najdou se v každém vrhu sťeňat. Že jsou ,ale ve třetí pozici neznamená ,že jsou bojácní ,ale to že se snadněji vychovají a máte větší pravděpodobnost ,že nebude agresivní, nadprůměrně dominanantní atd.

Toto štěně poznáme lépe s ostatními psi tedy ve smečce. Je to ten ,který se pořád nevrtí a neotravuje.

Jak vycvičit psa v klidného a vyrovnanéhoKde žijí příběhy. Začni objevovat