Citlivé srdce mačičky

1.7K 126 8
                                    


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

MARINETTEPrevátim oči a vyleziem hore

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


MARINETTE
Prevátim oči a vyleziem hore. Dnes bol Chat normálny ako vždy. Rovnaké pokúsi o moju nehu, rovnaké trápne vtipy, rovnaké blbé správanie. Bol veselí. No keď teraz otvorím poklop tak vidím ako sa o zábradlie opiera Chat - skleslo hľadí na oblohu a ani sa nehne. Vstanem a poklop jemne položím. Čo sa stalo?

Podýdem k nemu a jemne mu prejdem po chrbáte na znak že som tu. Jeho telo sa pri mojom dotyku trhne. Pravdepodobne sa zľakol.
,,To sám ja..." ukľudním ho a znova ho pohladím. Moja ruka ale zamieri na jeho líce. Otočím si ho aby mi videl do očí. No všimnem si jeho jemné slzy v očiach. Šokuje má to.
,,Chat, čo sa stalo?" utriem mu slzy. No on mi zachytí ruku a pobozká jej vnútro.  Stuhnem.
,,Čo robím zle?" povie do mojej ruky. Ja si jemne vymaním ruku z jeho líca a radšej ju položím na plece.
,,Snažím sa.... Snažím sa dať jej najavo čo k nej cítim ale... " Odvráti pohľad a pozrie inde. ,, Ale ona to nevníma! Bolí to..." povzdychne si a pozrie ne zem. Tak toto ho trápi.

Pozriem mu do očí. Ničí má to keď ho takto vidím. Kiež by som mu mohla povedať že som Ladybug, no... To nejde! Čo ak by sa naše priateľstvo narušilo? A čo by si pomyslel? Nejde to... Prepáč Chat.

Objímem ho. Zacítim mužský parfum. Nepamätám si túto vôňu moc dobre ale určite si ju musím zapamätať. Tak tiež na líci ucítim jeho kožovitý, ako by gumoví oblek pod ktorím sa nachádza jeho rýchlo bijúce srdce. prekvapí ho to. No po chvíli má tiež objíme. Pobozká ma na krk pri čom jemne nakloním hlavu.
,,Ďakujem..." povie potichu. Usmeje sa na mňa. ,,Idem sa prejsť ešte na Eiffelovku, tak sa maj!" a odíde.

Keď odišiel tak som sa plne rozhodla.
,,Myslíš že je to dobrý nápad?" spýtala sa Tikki a pozerá do môjho mobilu ako vytváram novú osobu.
,,Som si istá že je!" usmejem sa.
,,Meno? LADYBUG_Unicorn. HEHEHE!!!" zasmejem sa nad tým ale nechám si to. ,, Heslo, to je jasné! vek? Hm? Nejdem klamať!.. 16" a takto ďalej pokračujem až vytvorím nové konto. Usmejem sa a pozriem na Tikki.
,,Dúfam že tam bude ešte Chat..." povzdychne si.
,,neboj Marinetteq, určite tam bude!" usmeje sa Tikki a ja prikývnem.
,,Tikky, transformuj ma! "

Texting with my prr-incess DOKONČENÉWhere stories live. Discover now