Prepáč Chat

1.6K 124 14
                                    

Marinette/ Ladybug

Bežím smerom na Eiffelovku. Rokov švihnem aby jojo dosiahlo čo najvyššie. Napokon sa zachytí a ja sa odrazím hore. Chata už z dola vidím.
,,Ahoj Chat!" usmejem sa a robím sa že nič neviem. ,, Čo ty tu?" prisadnem si k nemu.
,,Ahoj Ladybug!" pozdraví ma ale dianím tónom. Hnevá sa na mňa?
,,Čo sa deje Kitty?" pohladím ho po pleci.
,,Nič v pohode.... Ja idem... Maj sa!" vstane a už už vzťahuje svoju tyč. Vezmem ho za ruku. ,, Počkaj!" poviem a on sa šokovane zastaví a pozrie mi do očí.
,,Áno?" nadvihne obočie.
,,Prepáč..."
,,Za čo?" prekvapene ho trhne.
,,Prepáč že ťa ignorujem... Chápem že ma ľúbiš no... Pri boji je to iné. Musím sa sústrediť na akumu a nie.... Hmm nie na teba." pozriem na neho. Tvári sa prekvapanejšie ako pred chvíľou. No na jeho tvári vidím aj červeň.
,,Prepáč... Aj za to že svoju lásku ti nemôžem opätovať." smutne sklopím hlavu a pozriem na svoje ruky. On ma ale chytí za plece a jemne sa skloní.
,,Netráp sa Bugaboo." Usmeje sa. Pozriem mu do jeho smaragdovích očí. Niekedy mi pripomínajú tie Adrienove. Pozriem na jeho pery vykrivené do úsmevu. Usmejem sa a pohladím ho po líci - on zmrzne. Zavriem oči a perami sa dotknem tích jeho. On ich jemne pootvorí a omámene zapojí svoje pery do bozku. Okolo nás sa vytvorí elektronická atmosféra a mne sa v bruchu rozletí milión malých motýľov.

Rukami si ho pritiahnem za krk. Jeho ruky ma odolnú okolo pása. Jemne sa odotiahnem, no on sa ako magnet na mňa nalepí späť. Jeho pery sú hebké a vlhké, sladké ako med. No prekazí tento moment náhla prázdnota na mojich perách.
,,Ďakujem Ladybug..." povie omámene. Povzdychnem si a pritiahnem si ho za jeho kapsy na bruchu. Vložím si tam ruky čím mu do jedného znich dám papierik s mojím menom na Messenger. Dám mu pusu na bradu.
,,Maj sa Chat a prepáč!" odídem preč.

  

Texting with my prr-incess DOKONČENÉTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon