O 2 DNI NESKÔR
Škola. To ma prijmulo ihneď ísť z domu het. Dnes som si nedala sáčko a vlasy som nechala tak. Nestíhala som. Ak vždy!
Chata som nechala v izbe aj keď nezabudnem na ten moment keď som videla jeho identitu. Aj keď to bola sekundovka. Niekoho mi pripomína ale... Koho?
,,Aaaaa!!!" nakukala som sa pod nohy a tak som padla ale niekto ma zachytil. Ruky má držia môjho záchrancu pod prsiami. Zacervenám sa keď zadám pod sebou Adrienové oranžové tenisky a modré rifle.
,,Ahoj Marinette! Aj ty ideš neskoro?" usmeje sa a postaví ma späť.
,,Eh, ja-ja ja prepáč ja... Zamyslela som sa a.... HEHE prepáč!" znervozniem a spolu sa ideme do triedy.
,,To je v pohode!" usmeje sa.
_____________________________
Na hodine chémie bola nuda. Ja z Alyou sme sedeli úplne v zadu. Zatiaľ čo Nino a Adrien sedeli v druhej lavici niekde na druhej strane triedy.Neviem prečo ale cez to že milujem Chata, milujem aj Adriena. Obidvaja sú si tak podobný a pri tom tak odlišný zároveň. No v tom mi zavrčí telefón v nohaviciach. Aj Alya si to všimne a preto pozrie na mňa.
Skontrolujem či sa učka na mňa nepozerá. NIE! Píše poznámky a popri tom drbe tie svoje kokotiny. Preto vytiahnem mobil a pod lavicou otvorím správu.
Zdvihnem obočie. Prečo by mal prísť? Čo je také dôležité že chce byť somnou osamote? Započujem Alyine zvyknutie čo upúta učitelkynú pozornosť a vtedy príde ďalšia správa.
AA-AKO TO VEDEL? Je v našej triede? Alebo sa pozerá z okna? Zmetene sa obzerám.
,,Marinette! Dávaj pozor!!" zhučí po mne učka. Otočí sa a znova vykladá učivo. Uf to bolo tesné!
,,Tak toto mi vysvetliš!" pošepne mi prísne Alya. A sakra tak toho sa nezbavím!
___________________________________Utekám na to miesto. Keď tam prídem tak tam nik není. Aha! HA a kto práve nešká?! Tikki vijde z kapsičky.
,,Tikki!" začnem mávať rukou aby sa vrátila no ona sa zasmeje.
,,To je v pohode Marinette!" usmeje sa. A ja skrivím ústa do neistej grimasy. V tom započujem kroky a otočím sa.
,,Tikki schovaj sa!" prikážem no hlas ma zastaví.
,,Tikki mi sa poznáme, nemusíš sa skryť." povie Adrien. Počkať! On.... On ... Pozná moje tajomstvo! Musel má šéfovať!
,,A-adrien?! Čo tu robíš?" zakoktám sa. Usmeje sa príde ku mne bližšie v tom z poza jeho krku sa vystačí niečo čierne. Otvorím ústa a pozorujem to stvorenie.
,,Ah! Ahoj Tikki!!!" povie lúbezne stvorenie a začne objímať Tikki.
,,Rada ťa znova vidím Plagg!" zasmeje sa Tikki. Zmrznem a nemám slov.
,,Prepáč Marinette že som ti to nepovedal skôr ale bál som sa že by si ma odmietla..." povie Adrien a pozriem mu do očí.
,,Robíš si srandu!" povie už zo slzami v očiach. Neverím že celý ten čas som bola do tej istej osoby! Neverím tomu! ,,Klamal by som ti niekedy Bugaboo?" usmeje sa Adrien a pohladí mi rukou líce o ktorú sa opriem. Začnem plakať. Už mu verím. Tú prezývku a aj tú vetu vymyslel iba Chat. Bol to on! Celý ten čas!
,,Čo sa deje? Si sklamaná že som to ja?" zosmutnie.
,,Nie ja len... Milovala som Adriena a.... Potom mi pobláznil hlavu Chat.... A pri tom to bola tá istá osoba." plačem a objímem ho.,,Aj ja ťa milujem Marinette!"
KONIEC
Ľudia nesmúťte! Bude ešte epilóg . 😊😊
ByAdriana
ESTÁS LEYENDO
Texting with my prr-incess DOKONČENÉ
FanficChat raz dostane nápad že napíše Ladybug no netuší jej práve meno a ani telefónne číslo. Tak sa rozhodne napísať Marinette o ktorej si myslí že vie toho veľa o Ladybug. No zistí že Marinette je super osoba a tak si s ňou bude písať častejšie... BUD...