Premena

1.3K 98 12
                                    

MARINETTE

Od kedy ma posadol akuma, tak som svoje ja necítila. Netušila som čo robím a hovorím. Bolo to ako keď na vás hodia deku. Keď som už dúfala že sa z toho nedostanem zacítila som niečo mäkké na mojich ústach. V tom mi niekto strhne deku.
Pred sebou uvidím Chat. Takže ma prišiel zachrániť. Zavriem oči a bozk prijmem. Dám si ruky okolo jeho krku. Bozky sú úžasné a zlepšia sa keď mi začne skúmať ústa No hneď ako to spraví ucítim ako by sanie v mojom hrdle a bolesť pri srdci.

Padnem na zem a okolo mňa sa rozzvoní. Píska mi v ušiach. A bolesť je všade. Začne mi žiariť telo na fialovo a v hlave počujem Lišajov smiech.

,,MARINETTE!!!!" počujem ako na mňa kričí Chat a chce ma zdvihnúť no zarazí mu jeho plán tenký hlások.
,,Nie Chat!  Nechytal sa jej teraz!" Tikki? Ona.... Ona je tu?
,,Marinette povec rýchlo tie slová!"
Viem čo odomňa chce. No neviem nieč povedať. Dych sa mi zrýchli. Začnem sa triasť. Je to ako keď sa do vás zabodne tisíce háčikov a začnú vás ťahať do všetkých smerov. Začnem plakať a vtedy bolestivo vydýchnem.
,,T-Tikki, t- trans- transformác-cia!" zavriem oči a čakám unavene na moju transformáciu.

CHAT NOIR

Plačem pri pohľade na jej utrpenie. Túžim sa jej dotknúť ale nemôžem. Panem na kolená a pozerám beznádejne na jej utrpenie. No potom bolestne povie.
,,T-Tikki, t- trans- transformác-cia!"
Vtedy sa stalo niečo kúzelné! Fialové svetlo sa miešalo so žltou a ružovou. Zavrela oči a vtedy sa aj usmiala. Na jej očiach sa objaví maska Ladybug.

Nikdy som niečo také nevidel. Je to nádherné. Niečo ju nadnesie nad zem a následne na ňu padne nohami na pred. Postaví sa, vezme rýchlo svoje náušnice a hodí ich na zem. Stúpi na ne a ony sa rozbijú. Vyjde odtiaľ akuma ktorého však nestihne chytiť.

Preto zabránim jeho rozbitiu a pokúsim sa ho raz a na vždy zničiť.
,,Cataclism!" zahnám sa po ňom ako po komárovi a tlesknem. Motýľ sa zmení na popol.

,,Chat?" započujem Marinettin chabý hlások. Obzriem sa a všimnem si ako v rukách drží svoje rozbité mirákulum. Oblečená v civile, v očiach má slzy. Nadýchne sa a postaví.
,,Ďakujem Chat!" usmeje sa na mňa smutne a ja k nej opatrne prídem. Objímem ju.
,,Už je dobre! Už sa ti nič nestane!" poviem jej do vlasov.

,,Prepáč Chat! " začne plakať a zdrapne má za overál.
,,Nie! Ty mne prepáč. Ja som to začal!"
_______________________________

,,Pôjde to opraviť?" spýta sa Marinette opatrne.
,,Hmm, hovoríš že akuma... S tým som sa už stretol." usmeje sa ,, Príď si po ne o mesiac!"
Marinette odlahne a chytí sa za srdce ako by jej padol kameň zo srdca.
,,Ach, milión krát vám ďakujem majster fu!"
,,Neni zač Ladybug!" usmeje sa starší muž.

Texting with my prr-incess DOKONČENÉDonde viven las historias. Descúbrelo ahora