Matinette sa pozerá von oknom opretá hlavou o okno. Už je to 9 dní čo vie o Adrienovej identite. Privykla si na to. A miluje oboje jeho identity ako nikto. Veď to by teraz nebola v jeho izbe.
Adrien jemne sikne a posadí sa bolestne na posteli. Marinette k nemu pribehne a dotkne sa mu ihneď čela. Adrien pozrie na ňu a chytí ju za ruku.
,,Marinette ja budem v poriadku..."
,,Nie! Máš horúčku a ukáž mi brucho!"
,,Chceš vidieť moje tehličky" zasmeje sa Adrien čím Marinette pobúri a odkryje ho, vyhrnie mu tričko. Adrien zasičí bolesťou.No bolo mu to treba? Ako Chat veľa krát najprv koná a potom myslí no tá strela mohla zasiahnuť kľudne aj Ladybug, nebyť jeho. Zachránil ju a ona si to váži ale zároveň ju to štve. Ako mu dáva dole obväz mračí sa na svoje ruky.
,,No ták!" pohladí ju po líci. Hnevá sa na neho. Je to nanej vidieť ale, on to chápe.
,,Som v pohode!" Adrien ju pohladí, tento raz sa pozrie na neho. Nevie sa na neho dlho hnevať. A tak keď mu vymieňa obväz, usmieva sa.Adrien to nevydrží a tak si ju k sebe pritiahne. Túži po nej ako nikdy. No Marinette trocha zmizne, ako dlho túžila po takejto situácii? Iba ona a on, v jeho izbe, 12 hodín na oblohe. Adrien ju pohladí po líci a jemne si ju k sebe pritiahne. Marinette neodporuje a prijme jeho bozk. Už koľkatý raz ochutnala jeho pery a stále ju neprestanú vzrušovať a prekvapovať.
,,Nechaj ma ochutnať ťa!" pošepká jej do ucha a rukou jej zájde pod spodné prádlo kde sa začne hrať z prstami a jej jemnou pokožkou. Marinette vzdychne. Zarije nechty do postele a znova vzdychne.
,,Vezmi si ma, rob si čo chceš!" povie vzrušene Marinette a začne ho vyzliekať a to isté spraví aj on jej. Adrien si ľahne na ňu a začne jej bozkávať krk. Je to strašne príjemné pomyslí si Marinette. No Adrien svojimi bozkami zájide nižšie. A nižšie a nižšie. Marinette ho chytí za zlatisté vlasy a vtedy ucíti návaly vzrušenia a orgií. Po podbrušku jej prejde kŕdeľ motýľov a z úst jej vyjde povzdych ktorí nebude túto noc sám.Adrien pracuje s jazykom veľmi rýchlo čo Marinette vzrušuje ešte viac. ,,Ahh!" vzdychy začínajú byť pravidelnejšie. Hľadí ho po vlasoch. Adrien ju znovu pobozká - raz na pupok, raz na jednu bradavku raz za druhú, napokon na krk.
,,Páči sa ti to!" uchechne sa a jemne jej zahryzne do ucha. ,,Si nádherná!"
Marinette samozrejme nevníma je otočená vzrušením.
,,Smiem...?" spýta sa jej pri čom jej prejde po hebkej pokožke medzi jej nohami. Ona prikývne. Adrien jej jemne rozkročí nohy a ona ho nervózne a zahambene zastaví. On sa starostlivo k nej nakloní.
,,Áno princezná?" spýta sa a ona sa začervená.
,,Pomaly..." povie potichu. Adrien sa usmeje a jemne jej pobozká spodnú peru. Kým ju bozkáva vzťahuje kondóm zo šuplíku. No Marinette to zistí a začne mu pomáhať.
ESTÁS LEYENDO
Texting with my prr-incess DOKONČENÉ
FanficChat raz dostane nápad že napíše Ladybug no netuší jej práve meno a ani telefónne číslo. Tak sa rozhodne napísať Marinette o ktorej si myslí že vie toho veľa o Ladybug. No zistí že Marinette je super osoba a tak si s ňou bude písať častejšie... BUD...