Ráno som sa zobudila len v tričku. Tím myslím iba v tričku! Posadila som sa. Z mojej hrude sa zošuchla perina. Pozrela som sa vedľa seba a všimla som si Zlaté vlasy a jemne opálenú pokožku Chata.
,,Ideme sa pohrať m'Lady?"
,,Rada sa hrám!" zasmejem sa a on ma pobozká pri čom pomaly sermujeme s jazykmi. Dotkne sa mi nohavíc ktoré mi dá dole.
Ja dokončím svoju prácu zo zipsom. Dám ho úplne dole. Chat zapradie a mne prejde príjemný mráz po chrbte. Nadýchnem sa a pri jeho dotyku na mojom spodnom prádle vzdychnem.Chat si napokon sadne na moje stehná a ja ho pozorujem. Vyzlečie si vrch overalu. Zostanú mu na rukách iba rukavice z falošnými mačacimi driabkami. No tie si dá dole tiež.
Jeho telo alebo skôr hruď som už videla no stále mi pri pohľade na ňu prejdú mravce po bruchu.
,,Je ti teplo Chaton?" zasmejem sa a on už dala dole celý overal pod ktorým má boxerky.Po podbružku mi prejde kŕdeľ motýľov a ja mám pocit vlážnosti. On sa uškrnie a nakloní sa späť ku mne.
,,Hra môže začať!"
Hneď ako dopovie sa ma začne všade dotýkať a bozkávať.Noc sme bez žiadnych pohlavných stykov či masturbovaniu. Bol to vzduchujúci zážitok kedy sme museli obidvaja ovládať svoje túžby po sexe a orgiách. Proste by to bolo divné, ehm nie preto že sme na to obidvaja nepripravený ale preto že mám doma rodičov.
Usmejem sa. Neodolám a jemne mu prehrabnem hebké vlasy, ale až vtedy si všimnem že na vlasoch nemá mačacie uši. Prudko sa nadýchnem. On....On sa cez noc premenil do civilu. Sakra! Nepozeraj sa! Nesmieš! Ale... On moju identitu pozná prečo by som ju nemala poznať aj ja?
Vtom sa ale Chat otočí smerom ku mne a ja prudko odvrátim hlavu. Nie! Nie, nie a nie! Ale...
Otočím opatrne hlavu a šokuje má čo vidím. Má krásnu tvár aj bez masky. No polovicu tváre mu zakrýva prameň zlatistých vlasov. Jemne mu ich prehrabnem a uvidím jeho prekrásne tvarované rysi tváre. Usmejem sa no v tom zacítim jeho dotyk na bokoch a matne si všimnem jeho oči nonestihnem lebo mi do úst vlepý bozk.Jeho telo zažiari a ja si uvedomím že sa premenil späť do mačacej podoby.
YOU ARE READING
Texting with my prr-incess DOKONČENÉ
FanfictionChat raz dostane nápad že napíše Ladybug no netuší jej práve meno a ani telefónne číslo. Tak sa rozhodne napísať Marinette o ktorej si myslí že vie toho veľa o Ladybug. No zistí že Marinette je super osoba a tak si s ňou bude písať častejšie... BUD...