2. kapča

63 5 3
                                    

Ten někdo, kdo mi zatarasil cestu, byla Karen. Člověk, kterého jsem chtěla vidět nejméně. Vždycky mi zkazila náladu. Jako vždy tu s ní byla i ta její partička, které říkáme my, v naší krásné partičce, bárbíny. A ano, uhodli jste, jsou to nejpopulárnější holky ze školy, jen v hlavě mají i něco jiného, než jen módu a kluky. Nechutně mě sjely pohledem, až na ni. Bylo mi to divné, ale rozhodla jsem se to ignorovat. „Dneska žádné myšlenky na Karen “ řekla jsem si, když jsem ji obcházela, zatímco ona si otevřela svoji skříňku. Šla jsem tedy do třídy a sedla si úplně do zadu k oknu. To bylo moje nejoblíbenější místo. Seb s Alex mi tam drželi místo a sami seděli v lavici přede mnou. I když jsem nechtěla, tak moje mysl samovolně zabloudila ke Karen.
Flashback
Bylo mi kolem sedmi let a seděla jsem na louce. Čekala jsem na našem místě, ale Karen pořád nepřicházela. Už jsem si začala dělat starosti, ale najednou jsem ucítila tlak na zádech a byla jsem povalena a obejmuta Karou. Jsme nejlepší kamarádky už od malinka, naše mamky se znají a naštěstí i bydlí blízko sebe, takže nás seznámili už když jsme byly batolata a od té doby jsme nerozlučné. Děláme všechno spolu a se vším se jedna druhé svěřujeme. Včera jsme se domluvily, že se dnes sejdeme.Karen mi potřebovala něco říct a prý je to důležité. Za dva dny končí prázdniny a my jdeme do stejné školy, už se nemůžu dočkat. “Ahoj Kar„ řekla jsem a smála jsem se jako pominutá. “ Ahoj Thálinko “ pozdravila mě a zároveň ze mě slezla. Jenže místo jindy úplně zářících očiček jsem uviděla smutné oči. Ona mi pak řekla, že se její táta rozhodl, že se musí přestěhovat. Nechtěla jsem tomu uvěřit a už vůbec jsem nevěděla, co všechno stěhování znamená a zdá se, že to ani Kar nevěděla. Chvíli jsme tam tak seděly a jen se koukaly do očí , ani jedna z nás nepromluvila. Poté jsme se obejmuly a takhle zůstaly do té doby, než jsme slyšely někoho jít naším směrem. Byl to její táta, že prý už musí Karen jít. Já jsem šla s nimi. U jejich domu stála i moje maminka a objímala její maminku, obě dvě brečely.  My s Kar jsme se na sebe tak nechápavě koukly a obě jsme se na ráz zeptaly „ Proč brečíte? “. Nikdo nám neodpověděl. Nevím jak, ale nějak se tam objevil i můj táta a chytil mě do náručí. Vůbec mi nedocházelo, co se děje a to ani tehdy, když Karen vzal do náruče zase její táta. Jejich mamka přišla ke mně a pohladila mě po vláskách, Kařin táta se na mě jen povzbudivě usmál. Teď nám však došlo, co se bude dít. Obě jsme se začaly zmítat v náručí, ale oni nás nepustili. Nějak dali Karen do sedačky na zadním sedadle a jeli pryč. Pryč ode mě. Celou tu dobu jsem brečela a křičela. Mamka ke mně pak přišla a obejmuta mě i táťku. To bylo naposledy, kdy jsme ji viděla. Viděla jsme se zase asi po dvou rocích o prázdninách, ale nebylo to na moc dlouho. Nakonec šel čas dál a já už nastupovala  na střední školu. Víkend před tím, jsem zjistila, že se Kar vrátila a že bude chodit do té samé střední školy jako já. Sešly jsme se tedy o víkendu a probraly všechno možné. První den školy byl povedený a dokonce se nám povedlo dostat skříňky u sebe. Byla jsem hrozně šťastná. Jenže pak se to stalo, Karen se zapletla s bárbínkami a to jí úplně změnilo. Od té doby se mě snažila vždy jen zesměšňovat. Celou dlouho dobu jsem se snažila přijít na důvod, ale marně. Nakonec mě našla Alex a doteď jsem ji za to vděčná. Staly jsme se nejlepšími kamarádkami a ona mě vzala do party. Sice naše parta není úplně populární, ale nám to nevadí. Hlavně že držíme spolu.
End of Flashback

Do reality mě vtáhla Anet, takové naše malé trdlo. Ona mě totiž obejmula a sedla si vedle mě. „Nad čím tak přemýšlíš?“ zeptala se a začala si dávat věci na lavici. „Tak nějak různě.“ řekla jsem a zakřenila se na ni. Pak jsme se ještě chvilku bavili ještě s Alex a Sebem, ale pak přišel do třídy učitel a s ním i ten nový žák. Na první pohled mi bylo jasné, že s ním můžou být potíže....

Jej, konečně jsem se dokopala k napsání další kapitoly xD ! No nic, doufám, že se líbila a že ještě chvilku počkáte, než se tam začne dít opravdové drama 😁. Mějte hezký zbytek neděle😉.
   Vaše Sky <3

Vyvolená elementy !POZASTAVENO!Kde žijí příběhy. Začni objevovat