5. kapča

34 3 0
                                    

Pohled Thálie (zase xD)

Probudila jsem se v posteli a nemám ponětí, jak jsem se tam dostala. Mojí ruku držel bráška, který seděl v MÉM křesle u postele a povzbudivě se na mě usmál. Hrozně mě bolela hlava a až teď jsem zaregistrovala kapesník na mém čele, nějak se mi přilepil na čelo a nespadnul. Jako by mi až teď začal fungovat zase mozek a já si uvědomím, že nevím co se stalo v pizzerii a proč jsem doma. Snažím se nevyšilovat a tak jen s otázkou v očích se otočím na brášku. Ten si jen povzdechne, ale začne mluvit. „ V pizzerii jsi zkolabovala, já jsem tě před pádem chytil a odvezl s Michalem domů. Dál jsem tě do postele, přikryl a Michal ti dal ten obklad na čelo. Jo a dole máš pizzu, mysleli jsme si, že budeš mít hlad.... Jak ti je? “ Můj mozek zpracovával informace asi nějak pomalu, jelikož jsem si nebyla jistá, jestli mi řekl, co dělali v té pizzerii. Nakonec jsem se rozhodla ho zeptat. „ Co jste vůbec s Michalem dělali v té pizzerii? Jinak se mi trošku motá hlava. “ Nervózně se poškrábal na zátylku, ale pod mým upřeným pohledem nakonec promluvil. „ Sledovali jsme tě....“ „ Už zase?! Proč? Ty jsi snad... Ne to není možné... Ty jsi věděl že skolabuju co?“ Nastalo trapné ticho. Já, čekajíc na odpověď že blaznim, že něco takového nedokáže a on seděl v křesle a zkroušeně se na mě koukal.    „ Hele, já nejsem ten správný člověk, který by ti to měl vysvětlit... Ani tě nechci děsit, jinak tu pizzu máš teda dole, pokud jsi to přeslechla a tam mě taky najdeš... Nebo chceš tu pizzu přinést nahoru? ” Viděla jsem na něm, že je mu líto, ze mi to nemůže říct. Nechtěla jsem ho takhle vidět, a tak jsem se na něj usmála a řekla                  „ Dobře, nebudu to po tobě chtít... Tu pizzu mi sem klidně můžeš přinést a já zatím přípravým nějaký film ;) . ” . Viditelně se mu ulevilo a ihned nahodil úsměv.                „ Dobře, ale žádnou slaďárnu, tu bych asi nepřežil. ” „ Dobře budu na to myslet . ” Když jsem ležela z postele, abych mohla vytáhnout , tak se on zastavil na prahu dveří. „ Víš, nikdy se to nemělo stát, nejsi ns to připravená... Jinak rodiče ti to vysvětlí, takže je pak můžeš vyzpovídat a ja tam klidně budu s tebou, jestli budeš chtít. ” S těmito slovy opustil můj pokoj a už jsem jen slyšela kroky na schodech. „ Sakra, ten mě vážně prokoukl, samozřejmě jsem chtěla vědět, kdo mi to vysvětlí.”
No nic, pokračovala jsem v hledání a když jsem našla ten pravý, tak jsem vše připravila a lehla si do postele. Za chvíli přišel Alek s pizzou a lehl si vedle mně na postel a mohli jsme začít koukat na moji televizi. Vybrala jsem nějaký dobrodružný film a když jsme byli u napínavé scény, tak jsme slyšeli zabouchnutí dveří a hlasité Jsme doma . Koukla jsem se na bráchu a ten, jako by mi četl myšlenky, na mě kývnul. Mlčky jsem vypla film a taky jsme i v tichosti sešli dolů. Na konci schodů mi dal gesty najevo,ať počkám, že začne mluvit on. Nastejno jsme došli do kuchyně, kde rodiče uklízeli nákup. Mamka se na nás otočila s úsměvem, ale jakmile uviděla naše vážné výrazy, tak ji rychle úsměv zmizel z tváře. Bylo slyšet, jak nasucho polkla a bez toho aniž by se koukala se snažila tátu chytit za rameno, aby přestal uklízet nákup do ledničky. Když se tak konečně stalo, tak se s otázkou v očích na mamku otočil. Ta jen ukázala na nás a táta se ještě víc zamračil. Chvíli jsme na sebe takhle koukali, ale pak Alek spustil. „ Na tohle byste si radši měli sednout, ale jak už asi tušíte o co jde a tak vám to jen potvrdím. Ano, jde o tu samou věc jako při naší ranní konverzaci. Bohužel jsem měl pravdu...Nechci vám nic říkat, ale začíná být zvykem, že mám pravdu a vy ne (trochu drzosti neuškodí xD). “ Než se stihli vzpamatovat a něco říct, tak jsem slyšela otevřít dveře na verandu. Hned jsem se za tím zvukem otočila a to, co následovalo nikdo nečekal...

Ano, ja žiju xD! Jen jsem toho měla opravdu hodně a k psaní jsem úplně stratila chuť... Teď už jsem ji ale opět našla a budu se snažit psát častěji ;). Takže možná ještě dneska či zítra vydám další kapitolu. Jinak Tháliin pokoj máte v médiích, teda jak si ho představuju, ale není tam bohužel vidět knihovna a šatník :/ . Možná bych taky mohla udělat něco s postavami, chcete vědět jak podle mě vypadají a nějaký popis k nim? Pokud jo, tak pls pište do komentářů. Mějte se :)
Vaše Sky <3

Vyvolená elementy !POZASTAVENO!Kde žijí příběhy. Začni objevovat